برگزاري تريبون آزاد حقوق زنان در پارک‌ها

رئيس بسيج جامعه زنان مهمترين برنامه‌هاي اين نهاد را در سال 91 تشریح کرد و برگزاري تريبون آزاد حقوق زنان در پارک‌ها را از جمله آنها دانست.

3

سرویس خبر به دخت/

 مينو اصلاني رئيس بسيج جامعه زنان در گفتگو با خبرگزاری فارس در تشریح برنامه های بسیج زنان در سال 91 گفت: در حوزه پرداختن به الگوها امسال با معرفي شهيد ناهيد فاتحي کرجو سعي داريم تا ظرفيت شهداي زن رامعرفي کنيم.

اصلاني اظهار داشت افزود:در  ترويج مباني ديني و ارزش‌هاي انقلاب  نيز با الگوسازي از زنان موفق و موثر به  وسيله ساخت فيلم‌‌هاي مستند از زندگي اين افراد، چاپ بروشور و ويژه نامه‌ها و برگزاري همايش‌ها می پردازيم.

وي به برگزاري دوره‌هاي مربي‌گري عفاف و حجاب به منظور تربيت مربيان در راستاي پاسخ گويي به شبهات جوانان در خصوص عفاف و حجاب و شناسايي افراد آسيب ديده و ايجاد تغيير رفتار درآنها اشاره کرد و گفت: به منظور تبيین موضوع عفاف و حجاب در جامعه و نقد حقوق زنان نيز تريبون آزاد در محل پارک‌ها، فرهنگسراها و دانشگاه‌ها با موضوع نقد حقوق زنان و عفاف و حجاب برگزار مي‌شود.

اصلانی همچنین  از برپایی برنامه‌هاي متنوع در پايگاه‌هاي بسيج خواهران استان‌ها  درمناسبت‌هاي مهم سال مانند ولادت حضرت زهرا(س)، ولادت حضرت معصومه(س)، هفته بسيج، هفته دفاع مقدس و روز حجاب و عفاف در روزي که به اين عنوان نامگذاري شده است، خبر داد و اضافه کرد: روز ۱۳مرداد به عنوان روز بسيج جامعه زنان کشور نامگذاري شده است . در اين روز همايش‌هايي با عنوان شهيد شاخص سال و 6 هزارو۴۷۲شهيد زن  در مراکز استان‌ها برگزار مي‌شود . معرفي توانمنديهاي بسيج خواهران و زنان نخبه بسيجي از ديگر برنامه‌هاي اين روز است.

اصلاني برگزاري کنگره بين المللي زنان شهيده در اسفند ماه  را با  زيرمجموعه هایی چون زنان جانباز، شعر عاشورايي وحجاب و عفاف  از مهم ترین برنامه های سال 91 دانست./انتهای متن/

نمایش نظرات (3)