انتشار خاطرات بانوی جانباز ۷۰درصد

کتاب «پیچک این روزهای ابری» با موضوع زندگینامه و خاطرات «امینه وهاب‌زاده» جانباز ۷۰ درصدی جنگ تحمیلی منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

0

 سرویس خبر به دخت/

فاطمه بهبودی، نویسنده درباره نگارش کتابی درباره «امینه وهاب‌زاده»، بیان داشت: وهاب‌زاده یک بانوی جانباز 70 درصد شیمیایی است که به عنوان رزمنده و امدادگر در جبهه حق علیه باطل حضور یافته است.

وی بیان کرد: کتاب «پیچک این روزهای ابری» بر اساس خاطرات جنگ و انقلاب که «امینه وهاب‌زاده» داشته، به نگارش در آمده است چراکه بخش وسیعی از خاطرات این رزمنده به دلیل اثرات شیمیایی و موجی از یاد و خاطر او رفته است.

بهبودی ادامه داد: برای نگارش این کتاب ساعت‌ها با این رزمنده دفاع مقدس به گفت‌وگو نشستم تا بتوانم همه اطلاعات مورد نیاز را کسب کنم.

وی افزود: در کتاب «پیچک این روزهای ابری» تلاش کرده‌ام تا بانویی را نشان دهم که با اثرات ناشی از جنگ، به روال عادی زندگی خود می‌پردازد.

بهبودی با بیان اینکه این کتاب دربردارنده حدود 120 صفحه است، بیان کرد: این فرد سال‌ها با عوارض جنگ زندگی کرده است به همین منظور در کتاب «پیچک این روزهای ابری» علاوه بر زندگینامه این رزمنده به تمرکز بر خاطرات وی پرداخته‌ام.

منبع:مشرق/ انتهای متن/

درج نظر