رسانه‌های فعال در حوزه زنان و خانواده تقدیر می‌شوند

به همت مرکز امور زنان و خانواده و به منظور تقدیر از رسانه‌های فعال در حوزه زنان و خانواده، همایشی با این عنوان «تقدیر از رسانه‌های فعال در حوزه زنان و خانواده» در تیرماه برگزار می شود و متقاضیان شرکت در این همایش برای ارسال آثار خود در این حوزه تا اواسط تیر ماه فرصت دارند.

0

سرویس خبر به دخت/

با هدف تبیین کرامت زن و ترویج فرهنگ تکریم زنان در خانواده و اجتماع، همایش تقدیر از رسانه‌های فعال در حوزه زنان و خانواده 29 تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

همچنین تشویق رسانه در راستای تبیین چهره واقعی زن در اسلام و نظام اسلامی، برقراری ارتباط بین فعالان حوزه رسانه در جهت رفع مظلومیت از زنان در قالب احترام و تکریم ایشان و انتقال تجربیات رسانه‌های موفق در زمینه مذکور به سایر رسانه‌ها از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

مرکز امور زنان از تمامی فعالان حوزه رسانه اعم از مجلات، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و … جهت شرکت در فراخوان این همایش دعوت می نماید و علاقه مندان می‌توانند آثار و فعالیت‌های شاخص خود در حوزه زنان و خانواده را به آدرس الکترونیکی Info@women.gov.ir ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش، کمیته علمی این همایش را افراد صاحب نظر و خبره در عرصه رسانه و حوزه زنان و خانواده تشکیل می دهند که در پایان از بین شرکت کنندگان، 10 رسانه را به عنوان برترین رسانه‌ها معرفی خواهند کرد و در همایش مذکور از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر