دختر جوان سوری در دام رهبر سلفی های مصر

حازم ابواسماعیل از رهبران حزب سلفی نور و نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از فریب یک دختر 18 ساله آواره سوری، با او ازدواج کرد و تنها پس از سه روز او را ترک کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین و به نقل از دنیا الوطن، ابواسماعیل مفتی معروف سلفی تنها 3 روز پس از ازدواج با رویدا جعفر رشید تاج الدین دختر 18 ساله سوری مقیم جیزه که 24 سال از او کوچکتر است وی را ترک کرد بدون آنکه به قول های داده شده به آن دختر جامه عمل بپوشاند.
نکته جالب آنکه مهندس خیرت الشاطر مرد شماره دو اخوان المسلمین یکی ازشاهدان رسمی این ازدواج بوده است.
اما جالب تر آنکه تاریخ عقد در 21 دسامبر 2012 ( 1 دی 1391) بوده است روزی که هواداران ابواسماعیل برای حمایت از شیخ محلاوی به مسجد القائد ابراهیم رفته بودند اما ابواسماعیل در میان آنان حضور نداشت. وی بعدها اعلام کرد به دلیل گم شدن شارژر تلفن همراه خود نتوانسته به آنها خبر دهد که در کنارشان نخواهد بود !!
ابواسماعیل به همسر سه روزه اش قول داده بود تا خانه ای برای او فراهم کند اما ظاهرا این شیخ سلفی زیر قول خود زده است تا جایی که این دختر هم اکنون در دادگاه جزایی الدقی از او شکایت کرده است.
حضور دختران آواره سوری در کشورهای مختلف عربی باعث سوء استفاده های غیر اخلاقی شدید جریانات سلفی و وهابی از این دختران شده است به گونه ای که سیلی از فتاوی برای ازدواج با آنان به بهانه تقویت روحیه مبارزان و حمایت از آنچه که آن را انقلاب مردم سوریه می خوانند صادر شده است. موضوع سوء استفاده سلفی ها تاکنون بازتاب های فراوانی در رسانه های عرب داشته است.

منبع : قدس آنلاین / انتهای متن/

درج نظر