عروس سیاه بخت در انتظار رضایت شوهر

عروسي سياه بختي که 13 سال از زندگيش را در زندان به سر برده است، تنها بارضايت شوهرش آزاد مي‌شود و به کانون زندگي بر مي‌گردد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ كبري رحمانپور معروف به عروس سياه بخت، متهم است ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه روز يكشنبه ۵ آبان سال ۷۹ در آپارتماني واقع در خيابان نياوران به دنبال اختلاف با همسر ۵۵ ساله اش در غياب او، مادرشوهر ۷۵ ساله اش را با ضربات كارد از پاي در آورد.

 

كبري كه در آن زمان 20 ساله بود در جريان تحقيقات گفت: من‌ دختری‌ 18 ساله‌ بودم‌ و خانواده‌ فقیری‌ داشتم‌. شوهرم که ‌مردی میانسال‌ از یک‌ خانواده‌ مرفه‌ بود به‌خواستگاری‌ام ‌آمد و با آنکه‌ پدر بیمار و از کار افتاده‌ام ‌مخالفت ‌می‌کرد، من‌ تن به ‌این‌ ازدواج ‌دادم ‌تا باری‌ از دوش ‌خانواده‌ام‌ بردارم‌.

شوهرم‌ علیرضا قبلا ازدواج‌ کرده‌ بود و پسری‌ 18ساله‌داشت‌، تصمیم‌گرفتم ‌با همه‌ مشکلات‌ بسازم ‌ولی‌ با مادر شوهرم دچار اختلاف شدم. این اختلافات تا جایی پیش رفت که یک روز با هم درگیر شدیم. در این درگیری نفهمیدم چطور شد که چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم که باعث مرگش شد.

شعبه ۱۶۰۸ سابق دادگاه جنايي به رياست قاضي همتيار، پس از برگزاري ۴ جلسه محاكمه و شنيدن دفاعيات كبري و وكيل مدافعش، با توجه به درخواست اولياي دم و عدم گذشت آنان درباره قتل مادرشان، حكم به قصاص نفس – اعدام – كبري رحمانپور داد. قضات ديوان عالي كشور پس از رسيدگي به پرونده مطروحه، اعتراض كبري را وارد ندانستند و حكم قصاص وي را تأييد كردند.

حال حاضر با توجه به اينکه تنها شوهر کبري تقاضاي قصاص دارد، اميد واريم اين موضوع برطرف شده و کبري پس از 13 سال رنگ آزاد زندگي کردن را مجدد ببيند.

منبع :پیک خبر/ انتهای متن/

درج نظر