تفاهم‌نامه مرکز زنان و بهزیستی برای آسیب‌های اجتماعی

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ساختار جدید مرکز امور زنان ریاست جمهوری به منظور ارتقای این مرکز به معاونت نوشته شده است که در انتظار امضای دولت است و با امضای سخنگوی دولت مصوب می‌شود.

2

سرویس خبر به دخت/

مریم مجتهدزاده گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی عملکرد دولت دهم مرکز امور زنان در تلاش است تا تمام موارد را یک به یک عملیاتی کند.

وی ادامه داد: ساختار معاونت مرکز امور زنان و خانواده نوشته شده است و نامه آن به غلامحسین الهام سخنگوی دولت داده شده است و بعد از امضای وی مرکز به معاونت ارتقا پیدا می‌کند و نامه آن به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

مجتهدزاده افزود: مرکز زنان کارهای لازم برای ارتقای ساختار را انجام داده است، ساختارها در مرکز زنان باید تغییر کند چون ساختارهای قبلی در حوزه مشاوره بوده است و وقتی به معاونت ارتقا پیدا می‌کند نوع مأموریت‌ها متفاوت می‌شود و بر همین اساس ساختار جدید نوشته شد و با امضای سخنگوی دولت مصوب می‌شود.

تفاهم‌نامه مرکز زنان و بهزیستی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

رئیس مرکز امور زنان در خصوص اقدامات مرکز در روزهای پایانی دولت دهم گفت: با سازمان بهزیستی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جلساتی را داشتیم تا بتوانیم برای عملیاتی کردن یکی از سندهای مرکز که در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است اقدامات خوبی را انجام دهیم.

ارتقای توانمندی مدیران خانم در سراسر کشور

مجتهدزاده خاطرنشان کرد: برای ارتقای توانمندی مدیران زن در دستگاه‌ها نیز اقداماتی در دست انجام است و با برخی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه الزهرا تفاهم‌نامه ای نوشته شد تا بتوانیم این کار را در تمام استان‌ها انجام دهیم.

وی افزود: شورایی نیز تشکیل شده است تا ماده 230 به کارهای عملیاتی نزدیک شود و ان‌شاءالله بتوانیم در حوزه زنان به نتایج خوبی برسیم.

منبع:فارس

نمایش نظرات (2)