اسامی سایت‌های غیرمجاز همسریابی بزودی اعلام می‌شود

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق آیین نامه ساماندهی و اعتبار بخشی مراکز مشاوره مهلت شش ماهه سایت‌ها و مراکز همسریابی فاقد مجوز به پایان رسیده است و اسامی سایت‌هایی که اقدام به ثبت نام نکرده‌اند بزودی به مراجع ذیربط اعلام می‌شود.

0

سرویس خبر به دخت/

مسعود امینی افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی ثبت نام سایت‌ها و مراکز همسریابی فاقد مجوز، اسامی سایت‌ها و مراکز همسریابی بدون مجوزی که اقدام به ثبت نام برای اخذ مجوز مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده مراجعه کرده‌اند به دستگاه‌های قضایی و انتظامی اعلام می‌شود تا این مراکز بتوانند فعالیت خود را تا زمان اخذ مجوز ادامه دهند.

به گفته امینی با سایت‌ها و مراکزی که در سامانه صدور الکترونیکی مجوز مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده ثبت نام نکرده‌اند برابر مقررات با رفتار خواهد شد.

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت جوانان با اشاره به اینکه از86 سایت همسریابی که بدون مجوز فعالیت می‌کردند تنها تعداد اندکی از مدیران این سایت‌ها اقدام به ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: از بین مدیران سایت‌های غیر مجاز همسریابی اکثریت آنها شرایط لازم برای ثبت نام را طبق آیین نامه نداشته و جزو افرادی بودند که بدون داشتن صلاحیت فعالیت می‌کردند.

وی در خاتمه گفت: متاسفانه بیشتر این سایت‌های غیرمجاز همسریابی نه تنها به امر ازدواج نمی‌پرداختند؛ بلکه فعالیت آنان بیشتر جنبه سرگرمی داشته و به نوعی تبدیل به سایت‌های دوست یابی شده بودند، به همین جهت این افراد فاقد صلاحیت برای ثبت نام بوده و اقدام به ثبت نام نکرده‌اند و جهت خانواده‌ها و معرفی به متقاضیان از صلاحیت لازم برخوردار نبودند.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر