در فرانسه ارتقاء رنکینگ هدف اصلی ماست

مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران معتقد است بهترین نتیجه برای بازیکنانش ارتقاء رنکینگ در مسابقات جهانی فرانسه است.

0

سرویس خبر به دخت/

سیما لیموچی درباره وضعیت تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در آستانه مسابقات جهانی فرانسه اظهار کرد: تیم ملی بانوان از وضعیت خوبی پیش از مسابقات برخوردار است و اردوی مجارستان کمکی خوبی برای آماده سازی تیم بوده است.

مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان، با اشاره به این که بیشتر بر روی سرویس و دریافت بازیکنان تمرین شده است، افزود: هنوز قرعه کشی رقابت ها مشخص نیست، اما به هر حال در قرعه کشی رنکینگ ملی پوشان هم حائز اهمیت است و بانوان ایران با توجه به رنکینگ های خود با حریفانشان روبرو می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به تمریناتی که با تیم ملی مجارستان داشتیم، تغییرات کیفی تیم نسبت به روز اول که به این اردو آمدیم، کاملا مشخص است و امیدوار هستیم که بتوانیم در پاریس به گونه ای عمل کنیم که رنکینگ ملی پوشان ارتقاء یابد.

لیموچی در پاسخ به این که مدت طولانی است بانوان به مسابقات برون مرزی اعزام نشده اند و حتی ندا شهسواری بعد از المپیک لندن دیگر در خارج کشور بازی نداشته است، آیا فکر نمی کنید این موضوع سطح کیفی بازی آن ها را پایین بیاورد؟ گفت: ممکن است دوری از میادین بین المللی باعث ایجاد استرس در بازیکنان شود اما به هر حال تلاش کرده ایم که پیش از مسابقات جهانی فرانسه ملی پوشان را آماده کنیم و بازی با مجاری ها کمک خوبی برای آن ها بود.

مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران ادامه داد: بهترین حالت برای یک تیم این است که هر دوماه یک بار به مسابقات بین المللی برود اما باید وضعیت مالی فدراسیون هم در نظر گرفته شود، حالا که شرایط مالی برای اعزام تیم ها به مسابقات بین المللی فراهم نیست باید حداقل سالی یکبار تیم ملی به تورنمنت اعزام شود. اگر شرایط فراهم شود عملکرد ملی پوشان هم بالا می رود و این پتانسیل در بخش بانوان وجود دارد، آن ها ثابت کرده اند که وقتی برایشان چنین موقعیتی ایجاد شده است، عملکرد خوبی داشته اند.

به گزارش ایسنا، مسابقات جهانی پینگ پنگ از 23 تا 30 اردیبهشت در پاریس برگزار می شود که ایران در بخش بانوان با ترکیب ندا شهسواری، مریم صامت و محجوبه عمرانی حضور دارد.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر