اعلام آخرین آمار ازدواج و طلاق توسط وزارت جوانان

رییس گروه برنامه‌ریزی ازدواج وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر که تازه‌های ازدواج و مشاوره بزودی روی پورتال وزارتخانه قرار می‌گیرد، گفت: در نهایت این تازه‌ها پس از راه‌اندازی پورتال خانواده با نشاط دراین پورتال هم مورد استفاده خانواده‌ها خواهد بود.

0

سرویس خبر به دخت/

نوشین نبئی با تاکید براینکه باید از ظرفیت‌های مغفول مانده در وزارت ورزش و جوانان استفاده کرد، افزود: قرار است تا در قالب طرحی مطالبی که روزانه در حوزه مشاوره، ازدواج و خانواده مطرح می‌شود، جمع‌بندی کرده و بهسازی کنیم.

وی به محورهای تازه‌های مشاوره و ازدواج اشاره کرد و گفت: محورهای تازه‌های ازدواج در زمینه‌های تحکیم خانواده، تسهیل ازدواج و فرهنگ‌سازی در زمینه‌ ازدواج بهنگام و آسان با رویکرد اسلامی و سبک زندگی اسلامی – ایرانی است.

نبئی فضیلت ازدواج و تشکیل خانواده را از دیگر محورهای تازه‌های ازدواج عنوان کرد و ادامه داد: در این بخش همچنین آخرین آمار ازدواج و طلاق روی پورتال وزارتخانه قرار می‌گیرد.

رییس گروه برنامه‌ریزی ازدواج وزارت جوانان به محور تازه‌های مشاوره نیز اشاره کرد و با بیان اینکه خبرهای مربوط به صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و راه‌اندازی بخش حقوقی درخواست متقاضیان مراکز مشاوره ازدواج بر روی این پورتال قرار می‌گیرد، تصریح کرد: تفاهم‌نامه با نظام روانشناسی در مورد روحانیون شاغل در مراکز مشاوره ازدواج هم از دیگر محورهای تازه‌های مشاوره است.

منبع:ايسنا/انتهای متن/

درج نظر