مریم طوسی: تمرین زیادی نداشتم/ شرایط آب و هوایی مساعد نبود

بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران گفت: شرایط آب و هوایی تایلند باعث شد نتوانم نتیجه‌ خوبی در مسابقات جایزه بزرگ آسیا بگیرم.

0

سرویس خبر به دخت/

مریم طوسی پس از کسب مقام پنجمی در مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ تایلند، اظهار کرد: من پیش از این هم گفته بودم که برای 400 متر تمرین زیادی نکرده‌ام، از سویی هم شرایط محل مسابقات خوب نبود. چون زمان زیادی را در هواپیما بودیم و تنها یک روز قبل از مسابقات به تایلند رسیدیم.

وی اضافه کرد: شرایط آب و هوایی تایلند با ایران بسیار متفاوت است و رطوبت و گرما در بانکوک بالاست و همین موضوع کار را برایمان سخت کرد.

طوسی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که شرایط مسابقه در مرحله بعدی بهتر باشد، چون کمی استراحت می‌کنم و به وضعیت آب و هوایی هم عادت می‌کنم. من تمام تلاش خود را می‌کنم که در مرحله دوم این رقابت‌ها بتوانم مدال بگیرم.

بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران که در دوره قبل این رقابت‌ها توانسته بود یک طلا و دو نقره را برای ایران به ارمغان بیاورد، افزود: امسال کیفیت مسابقات نسبت به دوره قبل بهتر بود و با توجه به این که مسابقات آسیایی هم در پیش است، بیشتر ورزشکاران برای محک خوردن به این رقابت‌ها آمده‌اند. دوندگان هندی هم بسیار آماده بودند، چون میزبان مسابقات آسیایی در کشور آنهاست و به همین دلیل هندی‌ها بهتر از گذشته در این مسابقات ظاهر شدند.

طوسی ادامه داد: زمانی که به ایران برگردم بلافاصله تمرینات دوی 200 متر خود را آغاز می‌کنم تا برای مسابقات آسیایی آماده شوم.

در نخستین روز از مسابقات جایزه بزرگ آسیا سجاد هاشمی در 400 متر و رضا قاسمی در 100 متر مدال طلا و برنز گرفتند و مریم طوسی و فرزانه فصیحی هم در ماده‌های 400 متر و 100 متر به مقام های پنجم و هشتم بسنده کردند.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر