نمایندگان موافق افزایش منابع مالی اعطای وام ازدواج هستند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد: طرح دو فوریتی نمایندگان به منظور اختصاص اعتبار وام ازدواج قرار است در جلسه روز یکشنبه در صحن علنی بررسی شود.

0

سرویس خبر به دخت/

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: تعدادی از نمایندگان طرح دوفوریتی را برای تعیین منابع مالی وام ازدواج در بودجه ۹۲ به مجلس ارائه داده‌اند که این طرح قرار است فردا یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در صحن علنی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع بحث اختصاص ردیف منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج با توجه به مشکلات ایجاد در پرداخت وام به جوانان در ماههای پایانی سال گذشته مطرح شد و به همین دلیل این طرح از سوی ۵۰ نماینده به امضا رسید که دو فوریت آن اکنون در اختیار هیات رئیسه مجلس قرار گرفت.

به گفته عزیزی، نمایندگان موافق افزایش منابع مالی اعطای وام ازدواج در بودجه سال جاری هستند، چرا که ازدواج از موضوعات مهم نسل جوان است و نباید نسبت به مطالبات آن‌ها بی‌توجه بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را برای افزایش وام ازدواج در بودجه ۹۲ می‌کنند تا از دغدغه جوانان در حوزه ازدواج کاسته شود.

وی با اشاره به سیاست جمعیتی کشور گفت: در حال حاضر در فصل بودجه نویسی هستیم که باید از این فرصت برای کاهش مشکلات جوانان در جامعه استفاده کنیم. چرا که برداشتن موانع بر سر راه ازدواج جوانان می‌تواند عاملی برای حرکت به سمت سیاست های جمعیتی کشور باشد.

/انتهای متن/

درج نظر