كانديداها وعده وزيرو وكيل شدن به زنان ندهند، زنان اولويت اول نظام هستند

به دعوت تشكل غير دولتي “جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ايران ” و با همكاري نشريه الكترونيكي” دخت ايران ” ،روز يكشنبه 8 اردي بهشت، اولين نشست بررسي مطالبات زنان از كانديداهاي رياست جمهوري برگزار شد.

0

سرویس خبر به دخت/

به دعوت تشكل غير دولتي “جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ايران ” و با همكاري نشريه الكترونيكي” دخت ايران ” ،روز يكشنبه 8 اردي بهشت، اولين نشست بررسي مطالبات زنان از كانديداهاي رياست جمهوري برگزار شد.

در اين نشست كه با حضور جمعي از بانوان با سابقه فعاليت  در حوزه مسايل زنان صورت گرفت ،ابتدا خانم دكتر الهيان مسوول بخش بانوان جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي و نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي طي صحبت هاي خودهدف از برگزاری این جلسات را شفاف‌سازی وضعیت موجود در  حوزه زنان و خانواده اعلام كرد و گفت بايد تلاش كرد تا در آستانه انتخابات ، از سوی جامعه زنان فضای مطالبه‌گری از کاندیداهای ریاست جمهوری فراهم بيايد.

وي افزود برخلاف از آنچه مدعيان دروغين حقوق بشر و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ادعا مي كنند، مقام معظم رهبري با نقطه نظرات روشنگرانه و واقع بينانه خود به شرح مسايل زنان پرداخته و مطالباتي را مطرح كرده اند و بر دوش جامعه زنان است كه به خصوص در شرايط حاضر پيگير فرمايشات ايشان باشند.

به  گزارش “به دخت” پس از سخنان خانم دكتر الهيان هر كدام از حاضران بنا بر تخصص خود به بررسي وضعيت موجود زنان پرداختند و با مروري بر قوانين مصوب در دولت هاي پيشين و كنوني كه علي رغم تصويب به درستي اجرا نشده اند و نيز لزوم سياستگذاري هاي جديد ، با توجه به اهميت نقش زن در همه حوزه ها اعم از اقتصادي ، اجتماعي، سياسي ،ضمن بيان نظرات خود مطالبات شان را از كانديداهاي رياست جمهوري مطرح كردند.همچنين شركت كنندگان خواستار شدند تا كانديداها به منظور جلب آراي زنان كه سهم بالايي در تعداد راي دهندگان دارند،به جاي وعده دادن به تبيين جايگاه اجتماعي زنان بپردازند و در جهت تحقق آن تلاش كنند . وزيرشدن يك زن مشكل زنان را حل نمي كند . كانديداه هم بايد مثل مقام معظم رهبري باور داشته باشند كه زنان و مسايل و مشكلات آنان از اولويت هاي درجه اول نظام جمهوري اسلامي ست.

منبع: به دخت/انتهای متن/

درج نظر