بازگشت پرچمدار ایران در المپیک پکن به قایقرانی

هما حسینی، ملی‌پوش سابق روئینگ ایران به عنوان عضو کمیته‌ فنی به قایقرانی برگشته و می‌گوید هدفش خدمت است.

0

سرویس خبر به دخت/

پرچمدار کاروان ورزشی ایران در المپیک پکن درباره بازگشتش به قایقرانی، اظهار کرد: با پیشنهاد فدراسیون برای حضور در کمیته‌ فنی روئینگ انتخاب شدم. البته آقای اتابکی و آقای اسبقیان پیشنهاد دادند به عنوان بازیکن فعالیتم را آغاز کنم، اما ترجیح دادم با توجه به شرایط خودم حضورم کمتر باشد.

هما حسینی، در پاسخ به این سوال که چرا قصد ندارید به عنوان ورزشکار به قهرمانی باز گردید؟ بیان کرد: خیلی شرایط دارم. یک قهرمان زمانی که برنامه‌های خود را مرور می‌کند برنامه‌ریزی دارد. برای تکرار قهرمانی‌اش نیاز به انگیزه و تفکر قهرمانی دارد. بالاخره دشوار است که بخواهم به یکباره کار قهرمانی‌ام را آغاز کنم. البته در این مدت تمرین‌هایم را انجام می‌دادم و ورزش را کنار نگذاشته‌ام. آقای اتابکی نیز تجهیزاتی در اختیار ما قرار داده تا استفاده کنیم، اما همان طور که گفتم فعلا می‌خواهم همکاری‌ام فکری باشد.

ملی‌پوش سابق روئینگ در پاسخ به این سوال که هدف‌تان از این همکاری چیست؟ بیان کرد: هدف من کمک به قایقرانی ایران است. برایم فرقی نمی‌کند چه کسی رییس باشد، اما حالا که آقای اسبقیان لطف و از من دعوت کرده است، در خدمت روئینگ هستم. اگر آقای دنیا‌مالی نیز احترام می‌گذاشت نیز در کنار قایقرانی بودم.

وی در مورد عملکرد روئینگ در سال‌های اخیر نیز گفت: بعد از بازی‌های آسیایی گوانگجو تاکنون نتایج خوبی به دست آمده و تنها این روزها با توجه به شرایط ورزش، ملی‌پوشان تحت تاثیر قرار دارند که امیدوارم این مشکلات با یک مدیریت قوی حل شود. نظر من این است که ملی‌پوشان تحت تاثیر اتفاق‌های اخیر هستند و نیاز به حمایت دارند.

پرچمدار ایران در المپیک 2008 در پاسخ به این سوال که آیا مایل هستید، به عنوان یکی از اعضای کمیته‌ بانوان فدراسیون باشید و در کنار خانم دباغ، نایب رییس بانوان فعالیت کنید؟ تصریح کرد: بله. تمایل من نیز حضور در فدراسیون و فعالیت در بخش بانوان است.

منبع:ايسنا/انتهای متن/

درج نظر