گمشدن دختر شیعه مدینه منوره به دلیل تبعیض‌های مذهبی

در پی گمشدن یک دختر شیعه در مدینه منوره 6 روز پیش، نزدیکان او می‌گویند وی همیشه از اقدامات ضدمذهبی و طائفه‌گرانه همکلاسی‌هایش رنج می‌برده است و به نظر برخی این اتفاق می‌تواند ربایش باشد.

0

سرویس خبر به دخت/

اواخر هفته گذشته بود که منابع خبری عربستان از گمشدن یک دانش‌آموز دختر شیعه عربستانی در مدینه منوره خبر دادند.

داستان از این قرار بود که «شروق حمید صالح النخلی» 16 ساله در هنگام خروج از دبیرستان خود در منطقه الشرقیه مدینه منوره دیگر به خانه برنگشت.

نزدیکان او می‌گویند هر چند خانه آن ها به مدرسه نزدیک است، اما او به مدرسه بازنگشته است و آخرین بار با یکی از دوستانش صحبت کرده است.

این اتفاق باعث شد تا پدر این دختر به پلیس مدینه منوره رجوع کند و این امر را گزارش کند و پلیس مدینه منوره تحقیقات خود را از مدرسه محل تحصیل وی آغاز کند.

نزدیکان این دختر دبیرستانی می‌گویند که او همیشه از اقدامات ضدمذهبی و طائفه‌گرانه همکلاسی‌هایش رنج می‌برده است چراکه او تنها فردی در مدرسه بوده است که به مذهب شیعه اعتقاد داشت و برای همین در سال گذشته نتوانست بسیاری از درس‌های خود را به خوبی پاس کند.

مادر این دختر شیعه مدینه منوره گفته است که از سازمان‌های امنیتی خواسته است که عملیات جدی‌اي را انجام دهند تا دخترش سالم به خانه برگردد.

هرچند همچنان تحقیقات این مسئله با گذشت 6 روز ادامه دارد، اما گفته می‌شود دلیل گمشدن وی دلایل مذهبی نگران‌کننده‌ای می‌تواند داشته باشد.

سخنگوی پلیس مدینه منوره تنها اعلام کرده است: جستجوها در مدرسه منجر به یافتن کیف این دختر شده است و افرادی مامور جستجو و هماهنگی برای تجمیع همه معلومات درباره وی شده‌اند.

منبع:فارس/انتهای متن/

درج نظر