بحران قاچاق جنسی دختران در انگلستان

مرکز عدالت اجتماعی انگلستان اعلام کرد، یک دختر نوجوان 90 بار مورد تجاوز قرار گرفته است و این در حالی است که مقامات رسمی می‌گویند، وی در خطر نبوده است.

1

سرویس خبر به دخت/

به گزارش شفقنا به نقل از دیلی‌میل، این خبر در حالی منتشر شده است که مقامات مدعی تلاش‌ها برای کنترل بحران قاچاق بیش از یک هزار  بزرگسال و کودک سال‌های 2011 و 2012 شده بودند.

این دختر 16 ساله شواهدی را به مرکز عدالت اجتماعی ارائه کرده است که نشان می‌دهد، تنها در طول یک تعطیلات آخر هفته 90 بار مورد تجاوز قرار گرفته است؛ این گزارش یکی از تکان‌دهنده‌ترین گزارش‌ها در موضوع برده‌داری انگلستان بوده است.

بنا به گفته نشریه ساندی تایمز،  اندرو والیس، سرپرست کارگروه تهیه گزارش جدید اظهار داشته است که این دختر قربانی «اکنون در امنیت است.» با این حال وی با وجود «زخم‌های عمیق روحی» درباره اتفاقات زمان تجاوز هیچ مطلبی به کمیته تحقیق ارائه نکرد.

مرکز عدالت اجتماعی انگلستان یک موسسه گروه مشاوران است که توسط یان دونکان اسمیت پایه‌گذاری شد؛ این مرکز  مقامات لندن را به «پاسخ‌های ناکافی» درباره بررسی‌های موضوع «دنیای زیرزمینی تکان‌دهنده» در مورد قاچاق انسان در انگلستان متهم کرده است.

مطالعات این مرکز نشان می‌دهد که در طی سال‌های 2011 و 2012 بیش از 1000 مورد قاچاق بزرگسال و کودک در انگلستان گزارش شده ا، اما کارشناسان بر این باورند که این آمار «فقط نوک یک قله یخ در آب» است.

این درحالی است که چنین مواردی  بخشی از پرونده‌های زنان و دختران خارجی و یا حتی انگلیسی است که در دام تجارت جنسی افتاده‌اند.

گفته می‌شود که دختران انگلیسی که در چنین دامی می‌افتند، نیمی از قربانیان تجارت جنسی را تشکیل می‌دهند.

کریستین گای، مدیر مسئول مرکز عدالت اجتماعی می‌گوید، «تحقیقات ما نشان می‌دهد که کودکان و بزرگسالانی که بیشتر آنان شهروندان انگلیس هستند، پس از برده شدن، در شرایطی خفت‌بار زندگی می‌کنند.»

وی گفت که هم‌چنان مقامات از طبیعت چنین تجاوزاتی چشم خود را می‌بندند، اما بار دیگر ملت انگلیس در سایه شرم‌آور پیشینیان خود قرار گرفته‌اند.

/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)