وکیل فرانسوی ایران: در کنار مردم ایران هستم

وکیل فرانسوی «روژه گارودی» و وکیل ایران که برای پیگیری شکایت کشورمان از هالیوود به ایران سفر کرده است در کنفرانس «شعبده هالیوود» گفت: من در این پرونده در کنار مردم ایران هستم تا افکار عمومی جهان را نسبت به دروغ‌پردازی‌ها علیه ایران آگاه کنم.

0

سرویس خبر به دخت/

ایزابل کوتان پیر از وکلای برجسته ضدصهیونیستی فرانسه در همایش «شعبده هالیوود» که شامگاه 21 اسفند ماه در سینما «فلسطین» برگزار شد، بیان کرد: من یک وکیل فرانسوی هستم و تمام تلاشم را در جهت مبارزه با بی‌عدالتی متمرکز کردم. در تمام پروژه‌ها و پرونده‌هایی که در اختیار داشتم، تلاش کردم در برابر بی‌عدالتی و امپریالیسم مبارزه کنم. در این راستا همیشه وکالت افرادی را برعهده گرفتم که قربانی صهیونیسم بین‌الملل بودند که از آن جمله می‌توان به پروفسور «روژه گارودی» نویسنده و فیلسوف فرانسوی اشاره کنم.

وی ادامه داد: من یک فرانسوی هستم و از منافع مردم کشورم در برابر صهیونیست‌ها دفاع می‌کنم اما متاسفانه آنها قدرت را در کشورم به دست گرفته‌اند و زمانی که من پرونده «روژه گاردی» فیلسوف فرانسوی را در اختیار داشتم، فشارهای بسیار زیادی به ما وارد می‌شد. «کارلوس» شخص معروف بین‌المللی دیگری است که در جهت آرمان‌های فلسطینیان جنگیده و تاوانش را هم پرداخت کرده است، او اکنون در زندان‌های فرانسه به سر می‌برد و من دفاع از ایشان را نیز برعهده دارم.

این وکیل فرانسوی سپس به پرونده شکایت ایران از هالیوود برای تولید فیلم‌های ضدایرانی اشاره و عنوان کرد: من برای پرونده دفاع از ایران در برابر فیلم‌هایی مانند «آرگو» که برای تخریب چهره ایران از سوی هالیوود ساخته می‌شود، هستم. من در این پرونده در کنار مردم ایران ایستاده‌ام تا افکار عمومی جهان را نسبت به دروغ‌پردازی‌های علیه ایران آگاه کنم.

ایزابل کوتان پیر در تشریح ماموریتی که برعهده دارد به یک نکته جالب توجه درباره پخش فیلم «آرگو» در کشور فرانسه توسط لابی اسرائیلی اشاره کرد و گفت: شاید جالب باشد که بگویم فیلم «آرگو» در فرانسه توسط شرکتی پخش می‌شود که مدیر آن یک اسرائیلی است و مادر مدیر این شرکت ریاست لابی صهیونیستی در آلمان را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: این افراد هستند که وظیفه پخش «آرگو» را برعهده دارند بنابراین من وظیفه خود می‌دانم که در کنار مردم ایران بایستم چون لابی صهیونیستی می‌خواهد نشان دهد که تروریسم مساوی مسلمانان است و هم‌اکنون هم مشاهده می‌کنیم که در فیلم‌های اخیرشان تلاش دارند که نشان دهند تروریست مساوی مردم ایران است.

وکیل فرانسوی شکایت ایران از هالیوود، در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه در برابر جریان‌های دروغ‌پردازی می‌ایستد، اظهار کرد: من برای آزادی می‌جنگم. در کشور من فرانسه، امروز سانسور شدیدی وجود دارد و هرآنچه که در مخالفت با منافع صهیونیست‌هاست محکوم به حاشیه رفتن است. من امروز اینجا هستم تا با استفاده از تجربیاتم پرونده شما را به پیش ببرم.

منبع : ایسنا/ انتهای متن/

درج نظر