بانوان فوتبالیست سیستان و بلوچستان لیگ برتری شدند

برای نخستین بار و پس از پیگیری‌های هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، بانوان فوتبالیست استان لیگ برتری شدند.

0

 سرویس خبر به دخت/

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان استان سیستان و بلوچستان که در لیگ دسته اول استان از مهرماه کار خود را آغاز کرده و به مقام سوم این رقابت‌ها رسیده بود با رأی کمیته انضباطی به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

مصطفی خسروی افزود: بانوان هیئت فوتبال استان که در دو دیدار رفت و برگشت متحمل شکست مقابل تیم هیئت فوتبال اراک شده بودند متوجه حضور بازیکنان غیرمجاز در این تیم شده و به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران شکایت خود را اعلام کردند.

وی بیان کرد: پس از برگزاری جلسات در کمیته انضباطی با حضور نمایندگان هر دو هیئت، روز گذشته فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رأی خود را صادر و به دلیل حضور غیرمجاز چند بازیکن در تیم اراک نتایج بازی‌های این تیم را سه بر صفر به سود سیستان و بلوچستان اعلام و به این ترتیب تیم فوتبال بانوان استان سیستان و بلوچستان برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان به رقابت‌های لیگ برتر صعود کردند.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان گفت: تیم بانوان استان در سال 89 به مقام نایب قهرمانی لیگ دسته دوم و در سال 90 به مقام چهارم لیگ دسته اول نیز رسیده بود.

خسروی افزود: بانوان استان سال آینده باید در مقابل 11 تیم از جمله استقلال تهران، ملوان بندر انزلی، شهرداری بم و … به میدان بروند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر