مشکل ما در بحث عفاف و حجاب کمبود کالاست

رئیس سابق شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: تنها مشکل موجود ما در حوزه عفاف و حجاب کمبود کالاست و اگر بتوانیم به تولید و عرضه انبوه کالا، آن هم کالاهایی متناسب با نیازها برسیم بخشی از این مسائل حل می شود.

2

سرویس خبر به دخت/

منیره نوبخت با اشاره به اینکه اوضاع پوشش و  حجاب فعلی در جامعه منفی نیست، افزود: به نظر من ما در حوزه عفاف و حجاب وضعیت اسف باری نداریم و تنها مشکل موجود ما در این حوزه کمبود کالاست، و اگر بتوانیم به تولید و عرضه انبوه کالا، آن هم کالاهایی متناسب با نیازها برسیم بخشی از این مسائل حل می شود.

رئیس سابق شورای فرهنگی و اجتماعی زنان، پیرو بحث تولید انبوه در داخل جامعه اضافه کرد: به این ترتیب یکی دیگر از مطالبات اصلی جامعه که رونق دادن به تولید داخلی است نیز برآورده می شود و دیگر لازم نیست که از الگوهای غربی تقلید کنیم و یا به محصولات آن ها تکیه کنیم.

وی با اظهار امیدواری از اینکه جشنواره مد و لباس بتواند این فضا را بوجود بیاورد گفت: تشویق کردن تولید کنندگان به تولید انبوه کالا آنها را تشویق می کند که بیشتر به نیازهای مخاطب و نیازهای جامعه توجه کنند.

نوبخت افزود: مسئولان برگزاری این جشنواره به دو موضوع نیازسنجی مردم و نقد و ارزیابی دوره قبل جشنواره توسط سایرین و خصوصا مردم توجه دارند و امیدواریم تا در اجرای این دوره از جشنواره موفق باشند.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگی اجتماعی زنان اقدام خاص و ویژه ای در خصوص مد و لباس انجام نداده است اما طرح توسعه فرهنگ عفاف را مطرح کرده که مد و لباس هم جزئی از آن است و منوط به یکدیگرند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

نمایش نظرات (2)