انتقام اینترنتی با انتشار تصاویر خصوصی همسر سابق

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری مردی که با پخش تصاویر همسر سابقش در یک سایت اینترنتی قصد انتقام از وی را داشت خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ قاسملو گفت: پیرو شکایت خانمی که اظهار کرده فرد ناشناسی باعث هتک حرمت وی در فضای مجازی و انتشار تصاویر خصوصی وی در اینترنت به همراه درج مطالب کذب موجب آزار و آبروریزی وی شده است، این پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ قاسملو افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی، نشانه‌هایی از متهم مشاهده شد و مشخص شد که وی همسر سابق شاکی بوده، که طی اقدامی متهم در منزل پدری دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: متهم پس از رؤیت شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت به قصد تسویه حساب با همسر سابق خود این کار را انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که طرفین پرونده چند سال پیش از طریق اینترنت با هم آشنا شده و ازدواج کرده‌اند و به سبب عدم شناخت کامل همدیگر، عمر زندگی آنها به بیش از یکسال کفاف نداده و مسائل غیراخلاقی موجب این جدایی شده است و آنها با توجه به کینه‌ای که از همدیگر داشتند درصدد تضعیف شخصیت هم برآمدند.

قاسملو هشدار داد: خانواده‌ها بر ارتباطات اینترنتی فرزندان خود دقت بیشتری کنند و جوانان نیز نسبت به افرادی که در فضای مجازی با آن ها آشنا می‌شوند هوشیار باشند زیرا در این فضا به راحتی می‌توان تغییر چهره داد.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر