رقابت بانوان جانباز و ایثارگر در مسابقات چندجانبه ورزشی

مسئول ورزش بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برگزاری مسابقات چندجانبه ورزشی در ایام دهه فجر خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

سهیلا مینایی اظهار کرد: به مناسبت این ایام فرخنده مسابقات چندجانبه‌ ویژه بانوان جانباز، همسران و دختران شاهد و ایثارگر از استان‌های مرکزی، البرز و لرستان به میزبانی قم طی دو روز برگزار شده و نفرات بر‌تر در رشته‌های دارت، تیراندازی با تفنگ و تیراندازی با تپانچه مشخص شدند.

وی ادامه داد: در رشته تیراندازی با تپانچه ثریا قاسمی از لرستان، منصوره طالب و شکوفه داشیان از قم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول ورزش بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: در رشته تیراندازی با تفنگ فرشته فهیمی از استان البرز، شهربانو مهدوی از قم و مهین هدایتی از لرستان به مقام‌های بر‌تر این رشته دست یافتند.

مینایی‌ افزود: در رشته تیراندازی بانوان جانباز در کلاس sh۲ ناهید کردی از لرستان مقام اول، توران سبزی از البرز مقام دوم و معصومه ستون ساب از لرستان مقام سوم این رشته را از آن خود کردند.

وی گفت: در رشته پرتاب دارت پروین نصیری از البرز، طاهره مظفری و فرخنده عبدالله سلیمی از قم به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی است مسابقات دارت این دوره از رقابت‌ها در سالن کانون شهرک شهدا بنیاد شهید و مسابقات تیراندازی در سالن میثم برگزار شد و در پایان با اهدای حکم قهرمانی و جوایز از برندگان این دوره از رقابت‌ها تقدیر شد.

منبع: فارس/ انت

درج نظر