سروی: بانوان تکواندوکار شرایط ایده آل نداشتند

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان برای مشخص شدن نفرات راه یافته به اردوهای تیم ملی برگزار شد. نایب رییس بانوان فدراسیون عملکرد حاضران را در حالی خوب ارزیابی کرد که شرایط آن ها ایده‌آل نبود.

0

سرویس خبر به دخت/

زهرا سروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار کرد:‌ در این دوره از رقابتهای انتخابی تیم ملی تمام نفرات شاخصی که می‌شد را دعوت کردیم. نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور، برترین‌های رنکینگ لیگ، نفرات اول و دوم جام فجر و همچنین نوجوانانی که در سال 91 به مسابقات برون مرزی اعزام شده بودند و وارد رده بزرگسالان شدند. 60 نفری بودند که در این مبارزات حاضر بودند. تکواندوی بانوان در بخش کیوروکی بعد از المپیک هیچ اعزامی نداشت و همین مساله باعث شد تا شرایطشان در انتخابی‌ها ایده آل نباشد.

وی افزود: نیاز است که بیشتر روی این نفرات کار شود تا بتوانیم در بازی های کشورهای اسلامی که اواخر خرداد در اندونزی و مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک برگزار خواهد شد، نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا چهره سرشناسی وجود دارد که به مسابقات انتخابی دعوت نشده باشد و آیا امکان اضافه شدن در مراحل بعدی اردوها وجود دارد؟ گفت: به هر حال جمع بندی نفرات ما این افراد بودند ولی اگر باز هم کسی باشد که توان ویژه‌ای را در او ببینیم و کادر فنی و کمیته فنی چنین تشخیص بدهند این امکان وجود دارد که به صورت مقطعی آن ها را در اردوها محک بزنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو از انتخاب قلعه نویی به عنوان مربی بدنساز جدید تیم ملی تکواندوی بانوان خبر داد و گفت: طبق شاخص‌هایی که مدنظر ما بوده و تجربه قلعه نویی درچندین رشته دیگر مانند رشته های توپی و کبدی ٰراغب شدیم از او استفاده کنیم. این مربی برای اولین بار است که با تکواندوی بانوان به صورت تخصصی وارد کار می‌شود.

منبع: ایسنا/انتهای متن/

درج نظر