اخراج دختر دانش‌آموز به خاطر شليک حباب!

مسئولان مدرسه اي ابتدايي در فيلادلفيا، دختري پنج ساله را به علت آنچه آن را خطري تروريستي مي خواندند، به مدت دو روز از ادامه حضور در مدرسه منع کردند.

0

سرویس خبر به دخت/

نگراني از درگيري هاي مسلحانه در مدارس آمريکا، مسئولان مدرسه اي در فيلادلفيا را به اتخاذ موضعي انتقادبرانگيز عليه دختري پنج ساله واداشت.

به گزارش فاکس نيوز، مسئولان مدرسه اي ابتدايي در فيلادلفيا دختري پنج ساله را به علت آنچه آن را خطري تروريستي مي خواندند، به مدت دو روز از ادامه حضور در مدرسه منع کردند. مسئولان اين مدرسه گفتند اين دختر پنج ساله هم کلاسي خود را با اسباب بازي که حباب شليک مي کند، تهديد کرده است. اين مجازات ابتدا ده روز تعيين شده بود ،اما پس از بحث هاي بعدي به دو روز تقليل يافت.

تروريستي توصيف کردن تخلف اين دانش آموز پنج ساله انتقاد برخي کارشناسان را برانگيخته است. کارشناسان اين قضاوت را مبالغه آميز مي خوانند و معتقدند واکنش به حادثه نيوتاون نبايد به گونه اي باشد که موجب رعب و وحشت ديگر کودکان در سراسر آمريکا شود.
رابين فيکر وکيل دختري که از مدرسه اخراج شده است، مي گويد: اين دختربچه تحت سوال و جواب مسئولان مدرسه قرار گرفته و تهديد شده است که نمي تواند به هيچ مدرسه ديگري منتقل شود ،زيرا علامت سياهي در پرونده خود دارد. اين ها واقعا براي کودکي در اين سن نگران کننده است.
وي افزود: در فضاي اينترنت بيش از شانزده هزار نظر براي خبر مجازات اين دختر پنج ساله درج شده است که همگي اين اقدام را محکوم کرده اند. رفتار مسئولان اين مدرسه در برابر اين کودک پنج ساله مناسب نبود.

منبع : افکارنیوز/ انتهای متن/

درج نظر