برگزاري همایش حجاب بانوان فرهنگی در بویراحمد

به همت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و با حضور بیش از ۲۰۰ بانوی فرهنگی، همایش حجاب و عفاف بانوان فرهنگی بویراحمد برگزار شد.

0

سرویس خبر به دخت/

 در همایش حجاب و عفاف که با شرکت معاونین آموزشی و پرورشی و مربیان تربیتی مدارس برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حفظ حجاب و بحث عفاف از مبانی دینی ما بوده و بسیاری از نابسامانی‌ها و جنایات بشری ریشه در بی‌عفتی دارد.

پرویز طاهری گفت: حجاب محدودیت و دیوار برای زن نیست بلکه دیواری است که در گلستان وجود انسان کشیده شده و دین مبین اسلام خواهان حضور اجتماعی زنان در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: حجاب تنها اختصاص به دین اسلام ندارد بلکه در همه ادیان آمده است و در کلام الهی و دستورات اسلامی به وضوح به لزوم حفظ حجاب اشاره شده است.

این مسئول ریشه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های امروزی را در بی‌توجهی به لزوم حفظ حجاب دانست و گفت: اگر به دستورات اسلامی در این زمینه به خوبی توجه شود بسیاری از مشکلات کنونی در جامعه رخ نخواهد داد.

عظیم صالح‌پور مدیر آموزش و پرورش بویراحمد هم گفت: در این همایش ۲۰۰ نفر از معاونان آموزشی و پرورشی و مربیان تربیتی شرکت کردند.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: این همایش با هدف تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

سمیه حسن‌نیا گفت: در این همایش‌ها بانوان فرهنگی اعم از دبیران، مدیران و مربیان شرکت کردند.

منبع: زنان پرس/ انتهای متن/

درج نظر