زنان بهتر به سالمندان خدمت می‎کنند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: زنان به دلیل ویژگی‎های خاص خود بهتر از مردان به سالمندان خدمت می‎کنند.

0

سرویس خبر به دخت/

عضو مجمع مشورتی زنان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها  تصریح کرد: جامعه نیازمند بهره‎گیری از توانایی‎های زنان است، لذا آن‌ها با ورود به عرصه‎های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و مدیریتی به توسعه کشور کمک می‎کنند.

سیده حمیده وزیری در حاشیه بیست و سومین نشست مجمع مشورتی زنان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با تاکید بر ضرورت اقدام عملی برای مواجهه با مشکلات تغییر ترکیب جمعیتی کشور از جوان به سالمند اظهارکرد: زنان با همکاری سازمان‎های مردم نهاد در امور مربوط به سالمندان بیشتر تاثیرگذار هستند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه موضوع سالمندان به یکی از مباحث مهم در سطح کشور تبدیل شده و شهرداری‎ها نیز موظف به ورود به بخش هستند لذا زمینه فعالیت هدفمند برای سازمان‎های مردم‎نهاد با حمایت مالی شهرداری‎ها فراهم است.

وزیری بانوان را یک قشر تاثیرگذار و توانا در عرصه مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: شورای اسلامی فضای مناسبی را برای ارائه توانمندی‎های زنان فراهم کرده و کسانی که توانایی خدمت‎رسانی به جامعه را دارند باید وارد عرصه شوند.

عضو مجمع مشورتی زنان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها بر توان‎افزایی زنان در جامعه تاکید و در عین حال تصریح کرد: جامعه نیازمند بهره‎گیری از توانایی‎های زنان است لذا آن‌ها با ورود به عرصه‎های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و مدیریتی به توسعه کشور کمک می‎کنند.

بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها به مدت یک روز با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار گرگان برگزار شد.

 لازم به ذکر است نشست سی‌ودوم مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی و نشست بیست و سوم بانوان عضو کلانشهرها و مراکز استان‎ها اسفند ماه در قم برگزار می‎شود.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر