مستندی درباره زندگی ۷ دختر در کانون اصلاح و تربیت

مهرداد اسکویی با مستند «رویاهای دم صبح» با موضوع زندگی هفت دختر در کانون اصلاح و تربیت شهر تهران در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» شرکت می کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، فیلم مستند «رویای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی تولید سال ۱۳۹۴ است و برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» نمایش داده می شود.

مستند «رویای دم صبح» ۷۶ دقیقه است و زندگی هفت دختر را در کانون اصلاح و تربيت شهر تهران روایت می کند.

مهرداد اسکویی

فیلم مستند «رویای دم صبح» با پژوهش، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهرداد اسکویی ساخته شده است و محمد حدادی تصویربردار، پارسا کریمی صدابردار، حسین مهدوی صداگذار، امیر ادیب پرور تدوینگر،افشین عزیزی آهنگساز، وحید حاجی لویی مدیر تولید و صادق سوری عکاس، از جمله عوامل فیلم آن هستند.

«خانه مادری‌ام مرداب»، «از پس برقع»،«دماغ به سبک ايرانی»، «روزهای بی‌تقويم» و «آخرين روزهای زمستان» از جمله آثار مهرداد اسکویی هستند که در جشنواره های مختلف در عرصه بین الملل نمایش داده شده و جوایز متعددی را کسب کرده است.

نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.

/انتهای متن/

درج نظر