سامانه زنان اسوه تاریخ اسلام رونمایی شد

با حضور رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور مراسم رونمایی از سامانه زنان اسوه تاریخ اسلام(پایگاه اسوه) در ساختمان مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی، مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در امور آموزشی گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران به ویژه در بخش آموزش به آیت‌الله مقتدایی ارائه کرد.

حسینی با تأکید بر ضرورت حضور طلاب در فضای مجازی برای تبلیغ دین یادآور شد: حوزه‌های علمیه خواهران در قدم نخست به دنبال بیان معارف اسلام برای جامعه و در قدم دوم بیان این معارف برای جهانیان هستند. حتی در صورت امکان به دنبال آموزش زبان‌های خارجی به طلاب هستیم.

وی ادامه داد: امروزه به سبب گستردگی وسایل ارتباطی همانند اینترنت و گوشی‌های هوشمند بیش از پیش ضرورت حضور در فضای مجازی برای تبلیغ دین احساس می‌شود.

مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در امور آموزشی همچنین درباره آموزش مجازی بانوان طلبه اظهار کرد: اکنون بیش از 5 هزار طلبه خواهر از آموزش مجازی بهره می‌برند که هزار و 800 نفر از سطح سه و بقیه از سطح دو هستند.

گفتنی است، سامانه زنان اسوه تاریخ اسلام(پایگاه اسوه) در فاز نخست به بیان زندگینامه حضرت خدیجه(س) می‌پردازد.

در نخستین قدم از طرح تولید اینفوگرافی از زندگانی بانوان بزرگ تاریخ اسلام که الگوی زنان در طول تاریخ بود‌ه‌اند و سرنوشت تأثیرگذاری در جهان اسلام داشته‌اند. زندگانی حضرت خدیجه(س) به عنوان همسر فداکار و یار با وفای پیامبر اسلام(ص) به عنوان بانویی که نام ایشان در تارک تاریخ اسلام می‌درخشد، طراحی و تنظیم شده است.

/انتهای متن/

درج نظر