دینگ، دینگ، غذا حاضره!

یکی از مهم ترین دغدغه های ما خانم ها تامین غدا خانواده است؛ وقتی که فرصت کمی داریم و می دانیم بزودی فوج آدمهای گرسنه مثل لشگر  شکست خورده از راه می رسند و تقاضای غذایی خوشمزه و گرم را  دارند…

0

نسیم شهسواری/

تا شما را با فوری معرکه آشپزخانه تان آشنا کنم، نودل ها، خوراکی ها خوشمزه و زود پختی هستند که می توانند  کمک رسان روز های شلوغ زندگی ما باشند، خوراکی ای خوشمزه با طعمی لذیذ و دوست داشتنی که با زود مهیا شدنش خستگی یک روز سخت را  از جانت به در می کند.

تهیه و پخت نودل کار بسار ساده ایست و البته با کمی وقت وحوصله بیشتر میشه اونو به خوراکی سالم تری هم تبدیل کرد. یه بسته از این رشته آماده‌ها رو می‌خرید، می‌اندازید تو آب‌جوش، ۵ دقیقه بعد آماده خوردنه. و اما عملیات سالم سازی  معمولا یه بسته کوچیک تو بسته نودل هست که اسانس گوشت، مرغ، قارچ و این جور چیزاست. اما اگه می‌خواهید این غذا یه غذای واقعا خوشمزه و سالمی تبدیل بشه میتونید هم زمان با خرید نودل چند گرم اسفناج یا یه دونه بادمجون هم بخرید.

نودل رو طبق دستوری که توش نوشته درست کنید. اون بسته پودری نمک و سبزیجات رو باز نکنید و توش نریزید به جاش می‌تونید تو این فاصله مایه بادمجون یا اسفناج رو درست کنید.
بادمجونو بذارید رو شعله تاپوستش جزغاله شه. بعد زیر شر آب سرد پوستش رو بگیرید، خردش کنید، با یه حبه سیر، نمک و ادویه شامل زردچوبه و فلفل و اگه دوست دارید یه ذره پودر کاری، تو یه قاشق روغن تفتش بدید. اگه درست کردن این مایه بیشتر از یه ربع طول کشید یعنی الکی بازی رو لِفت دادید. حالا نودل رو توش قاطی کنید. اگه حال کردید یه گوجه فرهنگی هم نگینی کنید و توش بریزید و یه غذای فوری خوشگل و خوشمزه بزنید به بدن.
اگه اسفناج خور هستید، اسفناج رو بشورید و خرد کنید و با یه حبه سیر و نمک تفت بدید و آخر سر نودل رو بهش اضافه کنید و یه غذای کامل بخورید.

و حالا دینگ دینک غذا حاضره.

/انتهای متن/

درج نظر