بانوان کاراته‌کار آینده درخشانی دارند

بانوان ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی از حریفان خود چیزی کم ندارند و باید حضور در تورنمنت های بین المللی را تجربه کنند.

0

سرویس خبر به دخت/

فریبا بداغی اظهار کرد: بانوان کاراته کار ایران پتانسیل بالایی دارند و در مسابقات قبلی هم این مساله را ثابت کرده اند. به طور مثال ورزشکاران ما در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین مسابقات کاراته وان ترکیه و اندونزی تنها یک یا دو تورنمنت را تجربه کردند، اما دیدید که این تجربه چقدر به کسب نتایج خوب در مسابقات به ما کمک کرد.

وی در مورد اردوهای آماده سازی تیم ملی برای مسابقات کشورهای اسلامی در اندونزی افزود: مسابقات انتخابی که برگزار شد، آخرین انتخابی تیم ملی نبود و در آینده باز هم انتخابی خواهیم داشت. در اردوی قبل در یزد که اواخر آذر ماه برگزار شد حدود 52-53 نفر در اردو بودند که با غربالگری اولیه تعدادی از اردوها حذف شدند و در هر وزن 3 نفر در اردو باقی ماندند. در مرحله بعد اردو که فکر می کنم در بهمن ماه باشد این نفرات در کنار نفراتی که کادر فنی و کمیته فنی تشخیص دهند به اردو دعوت خواهند شد.

مربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به اینکه دور بعدی اردوهای تیم ملی از بهمن ماه به صورت منسجم و منظم پیگیری می‌شود، گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده فکر می کنم در بهمن و در دور بعدی اردوها یک یا دو مرحله اردو داشته باشیم.

وی ادامه داد: فعلا بدون هیچ حکمی مشغول به خدمت هستیم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. فکر می کنم هر زمان که فدراسیون تشخیص دهد اردوها به صورت قطعی باید شروع شود احکام لازم را هم صادر خواهد کرد.

بداغی با تاکید بر این که هدف اصلی تیم ملی در بخش بانوان موفقیت در بازی‌های کشورهای اسلامی در اندونزی است، گفت: بانوان ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی از حریفان خود چیزی کم ندارند و مهمترین نکته‌ای که باید برای این بخش در نظر گرفته شود تجربه حضور در تورنمنت های بین المللی است. اگر ملی پوشان ما تجربه بیشتری کسب کنند قطعا در مسابقات پیش رو می توانند نتیجه خوبی کسب کنند.

ایسنا/ انتهای متن/

درج نظر