آرزو حکیمی‌: کمیته‌ المپیک هنوز پاداش‌ نداده است

پاروزن المپیکی ایران که این روزها در امتحانات خود به سر می‌برد بعد از بازگشت به اردو برای کسب مدال در قهرمانی جوانان جهان سال آینده تلاش خواهد کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

آرزو حکیمی درباره وضعیت تمرینی‌اش، اظهار کرد: یک ماه است که در مرخصی به سر می‌برم و مشغول امتحانات هستم. به دلیل المپیک نتوانستم در امتحانات نهایی شرکت کنم و حالا باید جبران کنم که خوشبختانه شرایط خوب است. پس از بازگشت به تمرین تمام تمرکزم روی رقابت‌های جهان کانادا است تا بتوانم به اهدافم در این دوره برسم.

ملی‌پوش قایقرانی ایران در ادامه به برنامه‌های تیم ملی اشاره کرد و گفت: در این مدت که از تیم ملی خبری ندارم، اما پیش از آن تمرین‌های خوبی داشتیم. آقای مهدوی نیا برنامه‌ریزی‌های خوبی برایمان دارد و مطمئنا برای پس از مرخصی‌ام نیز برنامه‌ریزی دارد. رقابت‌های جهانی و آسیایی اهمیت زیادی برایم دارد و مطمئنا فدراسیون نیز کارهای زیادی انجام خواهد داد.

حکیمی درباره قهرمانی جهان کانادا و اهدافش برای این مسابقات نیز بیان کرد: به دنبال سکو هستم و می‌خواهم در این دوره که آخرین سال حضورم در رده جوانان است، مدال بگیرم. در دوره گذشته با اختلاف کمی مدال را از دست دادم و چهارم شدم، اما حالا هدفم سکو است. پس از بازگشت به اردو نیز مشکلی ندارم وبا آمادگی کامل تمرین خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در قایقرانی لیگ برگزار نمی‌شود؟ تصریح کرد: به نظر من برگزاری رقابت‌های لیگ مناسب است، اما نمی‌دانم چرا برگزار نمی‌شود. اگر تیم‌هایی باشند که از پاروزنان حمایت کنند شرایط بهتر می‌شود. به نظر من حضور سرمایه‌گذارها در قایقرانی باعث پیشرفت خواهد شد و می‌تواند به ما کمک کند.

حکیمی در پایان از کمیته ملی المپیک انتقاد کرد و گفت: قرار بود به ورزشکاران اعزامی به المپیک 10 میلیون تومان پاداش بدهند که هر چه پیگیری کردیم این اتفاق نیفتاد. ورزشکاران در سرما و گرما تلاش می‌کنند، اما با این رفتارها روبرو می‌شوند. این وضعیت انگیزه های ما را از بین می‌برد، چند بار پیگیری کردیم که هر دفعه گفته اند پرداخت می‌شود، اما نشد.

منبع:ايسنا/انتهای متن/

درج نظر