ملوان صدرنشین موقت لیگ برتر فوتبال بانوان‌ شد/ احمدی: از سرما زیر پتو رفتیم!

هفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان با صدرنشینی تیم بندر ملوان انزلی به پایان رسید.

0

سرویس خبر به دخت/

هفته سوم دور برگشت لیگ فوتبال بانوان با انجام پنج بازی روز جمعه پیگیری شد که در مهم ترین بازی‌ها ،تیم ملوان بندرانزلی توانست دو بر صفر از سد میهمان خود آینده سازان اصفهان بگذرد و با 36 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین این هفته لقب بگیرد.

همچنین تیم بم کرمان که میهمان استقلال تهران بود با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با 36 امتیاز و یک بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به ملوان بندر انزلی، صدرنشینی را در هفته سوم از دست داد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

این تیم منتظر رای کمیته انضباطی برای بازی هفته گذشته است که تیم ارومیه از سفر به کرمان و بازی مقابل بم انصراف داد. در صورتی که کمیته انضباطی باخت فنی ارومیه را اعلام کند و سه امتیاز این بازی به کرمانی‌ها برسد، تیم شهرداری بم به صدر جدول باز خواهد گشت.

در دیگر دیدار این هفته دلوارکشتی جنوب بوشهر هم به مصاف شهرداری ارومیه رفت و 3 بر 2 پیروز شد. این پیروزی در حالی رقم خورد که مسوولان تیم بوشهر از شرایط بد میزبانی انتقاد کردند.

احمدی، سرمربی تیم دلوارکشتی جنوب بوشهر درباره شرایط میزبانی تیم ارومیه به ایسنا گفت: شرایط سختی را در دو روز گذشته تحمل کرده‌ایم،به طوری که خوابگاه ما وسایل گرمایشی مناسبی ندارد. حتی آب گرم هم در خوابگاه نیست و بازیکنان تیمم به دلیل سرما زیر پتو رفته‌اند!

وی ادامه داد: ما در شرایطی مقابل ارومیه بازی کردیم که رختکنی در کنار زمین نداشتیم و تنها تیم میزبان رختکن داشت، زمانی که به نداشتن رختکن اعتراض کردیم گفتند که بروید در خوابگاه لباس‌هایتان را عوض کنید! چون خوابگاه ما کنار زمین بازی بود.

سرمربی تیم دلوارکشتی جنوب بوشهر با بیان این که می‌خواهیم هر چه سریعتر به شهر خود برگردیم گفت: وقتی به وضعیت میزبانی و خوابگاه اعتراض کردیم گفتند بروید و هتل بگیرید ما از کجا شبی دومیلیون بیاوریم؟! تنها دلخوشی ما در این مسابقه پیروزی مقابل تیم حریف بود که کمی شرایط را برایمان قابل تحمل کرد.

به گزارش ایسنا؛ نتیجه کامل این هفته لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه 2- دلوار کشتی جنوب بوشهر 3

شهردار بم کرمان 1 – استقلال 2

ملوان بندر انزلی 2 – آینده سازان اصفهان 0

فولاد نورد سیرجان کرمان 3– پالایش ایلام 2

سرخ پوشان گرگان 1 – پاس همدان1

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر