کیف قاپی از زنان و دختران جوان به بهانه دوستی با آنها

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت، از دستگیری یک سارق کیف قاپ که برای سوءاستفاده از زنان و دختران جوان از آنها سرقت می‌کرد، خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

سرهنگ عبدالرضا مهابادی، سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت:صبح امروز از دستگیری یک سارق کیف قاپ از زنان و دختران جوان در محدوده 173امین آباد که این متهم برای سوءاستفاده از مالباختگان اقدام به این کار می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ مهابادی گفت:صبح روز گذشته دختر جوانی سراسیمه به کلانتری 173 امین آباد مراجعه کرد و به ماموران اعلام کرد که دقایقی پیش در حال عبور از خیابان بودم که موتورسواری اقدام به سرقت کیف دستی ام که حاوی کیف پول و تلفن همراه بود نمود و متواری شد و دقایقی بعد از سرقت کیفم، با تلفن همراهم تماس گرفتم که سارق در جواب تلفنم شرط کرد که با برقرای رابطه دوستی حاضر است کیفم را به همراه تلفنم به من برگرداند.

سرکلانتر نهم افزود:ماموران دایره تحقیق بلافاصله وارد عمل شده و با دادن آموزش به مالباخته از او خواستند که با سارق تماس گرفته و با او قرار ملاقات بگذارد، متهم که از سارقان سابقه دار و حرفه ای بود چند بار محل قرار را تغییر داد تا مطمئن شود پلیس او را تعقیب نمی کند که بعد از اطمینان از موضوع با شاکی در سه راه تقی آباد قرار ملاقات گذاشت.

مهابادی ادامه داد: ماموران متهم را که با تغییر چهره قصد گمراه کردن ماموران را داشت شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند او را دستگیر کنند، در بازرسی از متهم که ” صابر” نام داشت اموال مسروقه شاکی، 2 عدد کارت سوخت، یک قبضه چاقو و یک دستگاه تلفن همراه کشف شد و متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند، در بازجویی های اولیه از متهم مشخص شد متهم سابقه دار است و چندین مرتبه به اتهام زورگیری ،کیف قاپی بازداشت شده است.

سرهنگ مهابادی افزود:متهم ضمن اعتراف به جرمش انگیزه خود از سرقت را تهدید و سوء استفاده از مالباختگان در جهت دوستی با آنان که اکثراً زنان و دختران جوان بود، عنوان کرد که ماموران متهم را بعد از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال

دادند.

منبع:فارس/ انتهای متن

درج نظر