ازدواج جوانان درفضای مجازی ساماندهی می شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جلسات متعدد با سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله پلیس فتا برای ساماندهی و تسهیل امر ازدواج در فضای مجازی خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

محمد صادق اکبری با تاکید بر ارتقای سطح امنیت در فضاهای مجازی ازدواج جوانان، ‌اظهار‌ داشت: به منظور تحقق هرچه بهتر این امر و ارتقای سطح امنیت همسریابی در فضاهای مجازی ازدواج،‌جلسات متعددی با سازمان‌های ذی‌ربط از جمله پلیس فتا صورت داده شده است که این جلسات تا حصول نتایج مطلوب همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون ساماندهی امور جوانان در ادامه به آیین نامه ماده43 قانون برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و بیان داشت: ساماندهی مراکز مشاوره در سراسر کشور در این برنامه گنجانده شده است.

به گفته وی،‌ بر همین اساس مقرر شد تا 2نوع مرکز در کشور راه‌اندازی شود.

اکبری اضافه کرد: در همین زمینه مجوزهای لازم برای راه‌اندازی مراکز مشاوره اجتماعی و مراکز مشاوره جامع ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده به ترتیب توسط سازمان بهزیستی کشور و وزارت ورزش و جوانان صادر می‌شود.

وی با اعلام اینکه برای مراکز مزبور 6تکلیف تعریف و تبیین شده است، بیان داشت: تسهیل در امر ازدواج جوانان از جمله تکالیفی است که برعهده این مراکز و نهادها گذاشته شده است.

معاون ساماندهی امور جوانان در ادامه ابراز داشت: تسهیل بخشی در امر ازدواج و پیشبرد این مهم به واسطه پیشگیری برنامه‌های مختلف صورت می‌گیرد که از جمله می‌توان به فراهم‌سازی زمینه ازدواج به واسطه بهره‌‌‌گیری از فضاهای مجازی اشاره کرد.

اکبری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مراکزی هستند که برنامه‌ها و اهداف خود را بر پایه تسهیل ازدواج از طریق فضاهای مجازی پیش بینی کرده‌اند.

منبع :فارس/ انتهای متن/

درج نظر