حجاب برای زنان فوتبالیست آزاد شد

قانون ممنوعیت استفاده از حجاب برای بانوان فوتبالیست شب گذشته در جلسه فیفا در لندن لغو شد.

1

سرویس خبر به دخت/

ژانگ جیلونگ ریس کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم جلسه فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص موافقت با حجاب برای بانوان فوتبالیست استقبال کرد.

جیلونگ در این باره اظهار داشت: از مسئولان این جلسه برای اتخاذ تصمیم صحیح تشکر می‌کنم. این رأی مثبت تمام موانع را از پیش روی بانوان فوتبالیست برخواهد داشت و بازیکنان بیشتری را به فوتبال تشویق می‌کند و همچنین نشان می‌دهد که فیفا و قانونگذاران آن در قابل دسترس کردن فوتبال برای تمام مردم دنیا جدی هستند.

وی با تقدیر از علی بن الحسین ادامه داد: علی بن الحسین شایسته تبریکات قلبی من است که در این جلسه از طرف تمام بانوان فوتبالیست محجبه حاضر شد و مسئولان فیفا را متقاعد کرد تا ممنوعیت استفاده از حجاب را لغو کنند.

مسئله بازنگری در خصوص قانون منع حجاب شب گذشته از سوی علی بن الحسین، نایب رئیس فیفا در جلسه فدراسیون جهانی فوتبال در لندن مطرح شد و از سوی هشت عضو این جلسه به تأیید رسید. تأیید نهایی این مسئله یازدهم تیر پس از تست این پوشش جدید اعلام خواهد شد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از سپ بلاتر، رئیس فیفا به دلیل حمایت از بانوان محجبه فوتبالیست فدردانی کرد ./انتهای متن/

نمایش نظرات (1)