تلاش یک تازه مسلمان برای ایجاد مدهای جدید اسلامی

وی سه سال قبل در حالی که در فرودگاه شهر نیویورک آمریکا در شب هنگام حضور داشته است به خاطر نوری که از درون مسجد فرودگاه خارج می شده است به آن مکان می رود و به مطالعه نسخه ای از قرآن مشغول می شود.

2

سرویس خبر به دخت/

شاید بسیاری تصور کنند که زنان مسلمان در کشورهای غیر اسلامی از نظر تامین لباس هایی که در عین رعایت شئون اسلامی از نظر زیبایی و مد نیز قابل قبول باشند در مشکل و محدودیت باشند، اما یک بانوی مسلمان کانادایی به دنبال حل این مشکل است.

“آماندا ردموند” بانوی کانادایی که ۳ سال قبل به دین مبین اسلام مشرف شده است شروع به طراحی لباس های زنانه اسلامی برای تامین نیازهای هم دینان خود کرده است. وی در این باره می گوید: من در ابتدا با خودم در زمینه انتخاب حجاب بسیار مشکل داشتم و دائما فکر می کردم که چرا حجاب ندارم. اما پس از مدتی و با درک این مسئله که کار درستی را انجام می دهم حجاب را برگزیدم و به احساس آزادی واقعی رسیدم.

داستان اسلام آوردن این بانوی کانادایی نیز در نوع خود جالب و شنیدنی است. وی سه سال قبل در حالی که در فرودگاه شهر نیویورک آمریکا در شب هنگام حضور داشته است، به خاطر نوری که از درون مسجد فرودگاه خارج می شده است به آن مکان می رود و به مطالعه نسخه ای از قرآن مشغول می شود. معنای قرآن وی را علاقمند کرده و وی پس از مدتی به کاملترین دین الهی می گرود.

وی کار خود را در زمینه مدل لباس اسلامی در شبکه های اجتماعی آغاز می کند و به سرعت به محبوبیت می رسد. وی که عنوان مدل خود را “القمر” از سوره های قرآنی انتخاب کرده است در حال حاضر فروشگاهی آنلاین را اداره می کند و به سرعت توانسته است نظر بانوان مسلمان کانادایی را به سمت خود جلب می کند.

وی در این باره می گوید: هدف من وصل کردن زنان مسلمان در این بخش است و می خواهم فروشگاهی در شهر خود افتتاح کنم. من می دانم که این راه طولانی خواهد بود اما صبور هستم.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان/انتهای متن/

نمایش نظرات (2)