من کیستم؟

“کیتلین “در طوفان زندگی برای کسب زندگی پر بار همیشه تلاش می کند.در این طوفان تلاش که همراه با خود شناسی و کشمکش با خودش است، در می یابد که این فقط ایمان است که می تواند اورا محکم نگه دارد. سپس یک واقعیت شگفت آور…

0

سرویس فرهنگی به دخت/

 “ملودی کارلسون” نویسنده معاصر امریکایی،  طی این سالها سرش گرم خیلی شغل ها بوده. از معلم مدرسه گرفته تا رهبر گروه “زندگی جوان” ،از فعالیت های سیاسی گرفته تا ویرایشگری پایان نامه ها. ولی او بیشتر عاشق نوشتن است. او بیش از 60 کتاب برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان نوشته با بیش از یک میلیون نسخه فروش.ملودی دو پسر بزرگ دارد و در مرکز ایالت “اورگان” در امریکا با همسرش زندگی می کند.

این کتاب، شش ماه از زندگی یک دختر نوجوان 18-17 ساله امریکایی است به نظر نویسنده .شش ماه از زندگی یک دختر نوجوان سال آخر دبیرستان ، مثل یه عمره!

نام کتاب بر گرفته از قسمتی از کتاب است که می خوانیم:

“وقتی به عقب نگاه می کنم، می بینم که چیزای زیادی یاد گرفتم.خنده داره به خاطر این که بیشتر اوقات احساس می کنم دارم عقب عقب می رم… انگار اصلا نمی دونم کی هستم یا به چه سمتی حرکت می کنم…”

 

توضیحی درباره داستان از زبان نویسنده

“کیتلین اوکانر”دختر جوان قهرمان داستان، در زندگی پر حادثه اش با تصمیمات سخت مواجه می شود.

“ملودی کارلسون” در مورد این کتاب می گوید:”کیتلین “در طوفان زندگی برای کسب زندگی پر بار همیشه تلاش می کند.در این طوفان تلاش که همراه با خود شناسی و کشمکش با خودش است، در می یابد که  این فقط ایمان است  که می تواند اورا محکم نگه دارد. سپس یک واقعیت شگفت آور، بالاتر از همه ی هرج و مرج ها ظاهر می شود : “کیتلین” درمی یابد که هیچ چیز پایدار و ثابت نیست،جز خدا.

داستان “من کیستم”  به زودی در به دخت شروع می شود./انتهای متن/

درج نظر