محجوبه عمرانی:حداقل یک‌سوم مردان باید پول بگیریم

بانوی ملی پوش پینگ پنگ ایران که رتبه اول دسته برتر را به خود اختصاص داده است، معتقد است که نباید تفاوت قرارداد مردان با بانوان به این میزان فاحش باشد و در حد و اندازه پینگ پنگ بانوان برای لیگ اسپانسر جذب شود.

سرویس خبر به دخت/

محجوبه عمرانی درباره وضعیت تمرینی خود، اظهار کرد: تمریناتم را به همراه برادر و پدرم در خانه انجام می‌دهم و سعی دارم خود را برای مسابقات لیگ آماده کنم.

وی درباره حضورش در لیگ عراق گفت: امسال دو بار برای حضور در لیگ به عراق سفر کردم که در مسابقات داخلی کردستان تیم ما اول شد و در مسابقات لیگ عراق به مقام سومی رسیدیم. لیگ عراق از لحاظ مالی برای بازیکنان ایران خوب نیست و فکر می‌کنم که ایران باید خودش لیگ قوی داشته باشد نه این که به حضور ما در کشورهای دیگر دل ببندد.

بانوی ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران ادامه داد: میزان قراردادهای بانوان در لیگ باید تغییرکند.  درست است که سطح کیفی پینگ پنگ مردان با بانوان متفاوت است اما حداقل، بانوان باید یک سوم قرارداد مردان را بگیرند.

به هر حال باید به خانم‌ها هم در حد و اندازه‌های خود توجه شود و اسپانسر برایشان جذب شود. باید وزارت ورزش حمایت بیشتری از بانوان ورزشکار داشته باشد.

عمرانی درباره وضعیت اردوهای تیم ملی گفت:

آخرین باری که به اردوی تیم تمرینی کشور اعزام شدیم، پیش از اعزام به مسابقات جهانی آلمان در سال گذشته بود که اردوی تمرینی را در مجارستان داشتیم و این موضوع تاثیر بسیار خوبی برای ما داشت. پس از آن هم پینگ‌پنگ بازان مجاری به ایران آمدند که برایمان مفید بود.

عمرانی گفت: فدراسیون از لحاظ مالی در شرایط خوبی نیست و نمی‌تواند ما را به سفر برون مرزی بفرستد. باید ما از سوی وزارت ورزش حمایت بیشتری شویم. ما نیاز داریم که در پورتورهای مختلف شرکت کنیم. البته این مسابقات نباید از سطح بسیار بالایی برخوردار باشد که نتوانیم رقابت پایاپایی را داشته باشیم و از سوی دیگر هم نباید امتیاز بسیار پایینی داشته باشد که در رنکینگ ما تاثیر نکند.

منبع:ایسنا/انتهای متن/