پس از بازگشت از مسابقات جهانی غریق نجات در استرالیا

ملی‌پوش دوومیدانی ایران که چندی پیش به همراه دو ملی پوش دوومیدانی کار در مسابقات جهانی نجات غریق استرالیا حضور داشت عنوان کرد که فکر می کرده فدراسیون نجات غریق هماهنگی‌های لازم را با فدراسیون دوومیدانی در این باره داشته است.

0

سرویس خبر به دخت/

سپیده توکلی: فکرمی‌کردیم فدراسیون از اعزام ما با خبر است.

 

سپیده توکلی درباره روند تمریناتش، گفت: خود را برای حضور در مسابقات دوومیدانی غرب آسیا آماده می‌کنم و تمرینات تکنیکی‌ام را شروع کردم.

وی ادامه داد: در دوره قبل تنها ورزشکاری بودم که دو مدال طلا در پرش ارتفاع و هفت گانه کسب کردم. در این دوره هم امیدوارم بتوانم به خوش‌رنگ‌ترین مدال برسم.

این ملی‌پوش دوومیدانی‌کار افزود: فکر می‌کنم ما جزو افراد ثابت برای اعزام هستیم. قصد دارم در این رقابت‌ها در رشته‌های پرش ارتفاع ، هفتگانه و 4 در 100 شرکت کنم.

وی با بیان این که احتمالا 22 آذر برای حضور در مسابقات غرب آسیا به امارات سفر خواهند کرد، افزود: مرحله اول اردوی آمادگی تشکیل شده، اما اطلاع ندارم که مرحله دوم چه زمانی آغاز خواهد شد.

توکلی درباره حضور اخیرش در مسابقات جهانی نجات غریق، گفت: از سال 87 در مسابقات قهرمانی کشوری نجات غریق در بخش ساحلی که تفاوت چندانی هم با دوومیدانی ندارد، شرکت کردیم. حتی سال گذشته توانستیم در اولین اعزام تیم ملی بانوان به رقابت‌های برون مرزی در آسیا مدال طلا بگیریم و به همین دلیل به مسابقات جهانی دعوت شدیم.

وی گفت: این اولین باری نبود که ما در این مسابقات حضور داشتیم و تاکنون هم ممانعتی از سوی فدراسیون دوومیدانی نداشتیم. به هر حال ماده اصلی من دوومیدانی است و شرکت در مسابقه نجات غریق هم تداخل چندانی با این رشته ندارد.

ملی‌پوش دوومیدانی درباره بی‌اطلاع بودند فدراسیون دوومیدانی برای حضور این ورزشکاران در مسابقات جهانی نجات غریق هم گفت: ما فکر می‌کردیم که فدراسیون نجات غریق هماهنگی‌های لازم را با فدراسیون دوومیدانی داشته است، حتی فکر نمی کردیم که مسئولان دوومیدانی از این موضوع بی‌خبر باشند. قرار است در این باره جلسه‌ای را با آقای داوری داشته باشیم تا اگر مشکلی هم به وجود آمده برطرف شود.

توکلی در باره وضعیت مربی خود هم گفت: در رابطه با مربیگری با آقای داوری صحبت کردم و پیشنهاداتی هم در این باره داده شده است. من پیش از این از یک مربی داخلی در تمریناتم کمک می‌گرفتم که فعلا تا مشخص شدن وضعیت مربی‌ام همین روال را ادامه می‌دهم.

منبع: یسنا/ انتهای متن/

درج نظر