سرمربی تیم فوتسال روسیه: بانوان روسیه با حجاب بهتر بازی می‌کنند

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه گفت: بانوان روسیه با داشتن حجاب مقابل ایران خوب بازی کردند و فکر می‌کنم با پوشش بهتر بازی می‌کنند.

0

 سرویس خبر به دخت/

تیم ملی فوتسال بانوان روسیه در دومین دیدار دوستانه خود مقابل بانوان کشورمان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید.

یوگنی کوزمین، سرمربی تیم فوتسال روسیه پس از این برتری گفت: در این دیدار جدی تر از بازی اول بودیم. تعدادی از بازیکنان‌مان پس از حضور در لیگ در جمع ما حضور پیدا کردند.

وی درباره بازی بانوان روسیه در دیدار دوم با پوشش اسلامی، عنوان کرد: حجاب برای بازیکنان ما غیرعادی بود، البته پیش از این نیز با پوشش بازی کرده بودند و مشکلی نداشتند و توانستند این بار هم به برتری برسند. فکر می کنم هنگامی که با حجاب هستند بهتر بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان روسیه با بیان اینکه برگزاری دیدار دوستانه با ایران برای حضور در تورنمنت جهانی موثر است، اظهار داشت: این مسابقه و دیدار دوستانه برای حضور در تورنمنت جهانی تجربه خوبی بود و ما با تمام توان در پرتغال حضور پیدا خواهیم کرد.

کوزمین درباره بانوان ایرانی، گفت: نقاط ضعف و قوت بازیکنان در رقابت های جهانی مشخص خواهد شد اما بازیکنان ایران نسبت به تیم های برزیل، اسپانیا و پرتغال تجربه کمتری دارند و این رقابت ها به تجربه آنها کمک می کند.

منبع: فارس/ انتهای متن/

درج نظر