افتتاح باشگاه دختران دانشگاه امیرکبیر

جشن افتتاحیه باشگاه دختران امیرکبیر ـ سلما ـ ۲۳ مهرماه در سالن آنفی تئا‌تر مرکزی دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

1

سرویس خبر به دخت/

جشن افتتاحیه باشگاه دختران امیرکبیر ـ سلما ـ ۲۳ مهرماه از ساعت  ۱۶-۱۸ در سالن آنفی تئا‌تر مرکزی دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. در این مراسم جمعی از دانشجویان ورودی امسال و دانشجویان دختر سال گذشته حضور داشتند.

در ابتدا پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط یکی از دانشجویان دختراین دانشگاه، کلیپی از ورود دانشجویان جدیدالورود و مراسم ثبت نام آن‌ها به همراه خانواده‌هایشان‌ به شرکت‌کنندگان نمایش داده شد.

سپس یکی از دانشجویان جدیدالورود دختر این دانشگاه به نوازندگی سنتور برای حاضرین پرداخت.

پس از اجرای موسیقی زنده نیز گروه تئاتری نمایشی را اجرا کردند.

در ادامه این برنامه افتتاحیه، خانم عقیله شهرستانی ـ مسئول باشگاه دختران امیر کبیر ـ صحبت کوتاه و دوستانه‌ای با دانشجویان دختر حاضر در برنامه داشتند.

ایشان ضمن معرفی کوتاهی از خود، اهداف اصلی تشکیل باشگاه دختران را عنوان کردند و اظهار داشتند که خلاء حضور فرهنگی دختران دانشجوی این دانشگاه از چند سال گذشته حس می‌شده و دفتر دختران در معاونت فرهنگی دانشگاه پیگیر مطالبات دانشجویان دختر این دانشگاه بوده است. لذا در این راستا امسال تصمیم گرفته شده که مجموعه‌ای به نام «باشگاه دختران امیرکبیر_ سلما»، فعالیت‌های دفتر دختران را به شیوه منسجم‌تری ادامه دهد.

علاوه بر این خانم شهرستانی به برخی برنامه‌های باشگاه دختران در روزهای آتی اشاره‌ای داشتند و با شور و هیجان زیادی حضار را به همکاری با این باشگاه دعوت کردند.

قابل ذکر است که قرار بود خانم مرضیه برومند _ کارگردان و بازیگر _ در این برنامه حضور داشته باشند که به دلیل مشغله کاری نتوانستند حضور یابند و ساخته کوتاهی و خاطره‌انگیزی _ خونه مادربزرگه _ از ایشان برای حضار به نمایش گذاشته شد.

هم‌چنین جشن افتتاحیه دختران دانشگاه امیرکبیر با نوازندگی یکی دیگر از دانشجویان دختر دانشگاه و ادامه کلیپی از جدیدالورودان دختر به دانشگاه به پایان رسید.

در آخر یادآوری می‌شود که برگزاری مسابقه پیامکی در قالب ۶ سوال از افراد شرکت‌کننده در این جشن و دادن جوایز به برندگان این مسابقه، یکی دیگر از برنامه‌های این جشن بود که از ابتدا تا انتهای مراسم ادامه داشت.

منبع :زنان­ پرس/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)