ورود قانون امنیت زنان به مجلس

ابتکار امروز در پی ورود خود به استان کرمان گفت،طی لایحه ای قرار است که قانون مربوط به امنیت زنان وارد مجلس شده و به نتیجه ای برسد زیرا زنان نقشی مهم در خانواده و جامعه دارند و باید در جامعه امنیت داشته باشند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، معصومه ابتکار پیش از ظهر امروز در سفر به استان کرمان و در دیدار با حجت‌الاسلام علیدادی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار داشت: در بعد مباحث مربوط به زن و خانواده کمک ائمه جمعه بسیار اهمیت دارد، وضعیت زنان برای داشتن یک خانواده سالم بسیار مهم است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه نگاه متعادل نسبت به وضعیت جامعه در بحث خانواده مورد تاکید قرار دارد، عنوان کرد: مشکلات خانواده‌ها در همه ابعاد در جامعه بیشتر است. 

ابتکار ابراز داشت: دختران ما امکانات ورزشی محدودی دارند و کمتر می‌توانند از فضاهای ورزشی استفاده کنند و از این دست مسائل در حوزه زنان زیاد داریم که باید سعی شود عقب‌ماندگی‌ها به سرعت جبران شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌های مهارت‌آموزی زنان در بحث خانواده گفت: تفاهمنامه‌هایی با سازمان‌های مختلف داریم تا وضعیت موجود بهبود یابد.

وی ابراز داشت: ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در کشور را دنبال می‌کنیم تا افراد مشکلات خود را شناخته و بتوانند در برابر آن مشکلات با منطق برخورد کنند.

ابتکار تصریح کرد: در شکل‌گیری سازمان‌های مردم نهاد خانم‌ها نقش زیادی دارند و بیشتر تشکل‌ها را خانم‌ها اداره می‌کنند که نشان از ظرفیت خوب آنها است.

وی ادامه داد: قانون امنیت اجتماعی زنان آخرین مراحل خود را می‌گذراند که از طریق لایحه‌ای قرار است به مجلس بیاید و امیدواریم در صحن نتیجه لازم را بگیرد، ضمن اینکه اصلاح قانون و نگرش‌ها در چارچوب شرع مقدس اسلام لازم است. 

ابتکار ابراز داشت: مطالبات نسل جوان انقلاب را باید بتوانیم پاسخگو باشیم و مشکلات آنها را حل کنیم که نیازمند اصلاح قوانین در حوزه زنان است.

/انتهای متن/

 

درج نظر