ازدواج پیدا کردن یک همسفر راه بلد است در مسیر زندگی

خوشبختی یک حس است وکاملا نسبی. حال خوب را در زندگی مشترک با هم باید بدست آورد وقتی در سختی ها کنار هم هستیم و ازدواج پیدا کردن یک همسفر راه بلد است در مسیر زندگی. اینها حرف های ساراست که از حس خوشبختی اش در کنار محسن می گوید.

0

همه ی ما تو زندگی خواسته ها و آرزوهایی داریم و برای رسیدن بهشون هر تلاشی رو می کنیم اما گاهی وقتی بهشون می رسیم، برامون میشن عادت. ساره به اینکه زندگیِ امروزش و داشته های الانش، روزی براش آرزو بودن، توجه داره و به داشته هاش، همونجور ارزشمند نگاه می کنه و لذت می بره.

ساره 31 سالشه و از احساس خوشبختیش در کنار محسن ۳۷ ساله برامون اینطور میگه:

 

رویاهای دیروزم واقعیت امروزمه

 11 ساله ازدواج کردیم و در حال حاضر دو تا پسر دارم.

خوشبختی یک حسه و مثل همه حس ها، کاملا نسبیه. یعنی تعریف من از خوشبختی، ملاک و معیار من از خوشبختیه که تعیین می کنه خوشبخت هستم یا نه. طبیعیه این تعریف و احساس از آدمی به آدم دیگه متفاوت باشه.

من خوشبختم، چون رویاهای دیروزم واقعیت امروزمه، چون نعمت های خیلی زیادِ خدا رو تو زندگیم دارم، سلامتی، خونواده، عشق، لبخند، رفاه، هر چند  همه رو نمی بینم و نمی فهمم.

 

در سختی ها، با هم بهترین راه حل رو انتخاب می کنیم

در مواجهه با مشکلات سعی کردیم کنار هم باشیم. با هم یه راهی پیدا کنیم. درموردشون حرف بزنیم، راه حل های ممکن رو بررسی کنیم و بهترینش رو با توجه به شرایط انتخاب کنیم.

من حالم خوبه، چون می دونم از زندگی چی میخوام.

حال خوب یعنی آدم بدونه تو زندگیش چی میخواد. تکلیفت که با خودت معلوم باشه حالت خوبه. هم با خودت هم در ارتباط با همسرت و هم با دیگران.

 

با ازدواج یک همسفر راه بلد در مسیر زندگیم پیدا کردم

اگه ازدواج نمی کردم، الان احتمالا تمام وقت مشغول کارم بودم و موفق هم بودم ولی از تجربه این عشق و آرامش محروم بودم و احتمالا یه جای خالی می موند در وجودم.

زندگی به نظرم یه راهه و همسرم، همراه و همسفریه که دست در دست هم قراره رشد کنیم و جلو بریم، کمک کنیم اگه یکی مون خسته شد عقب نمونه، با هم پستی و بلندی ها رو طی کنیم… علاوه بر این، بچه ها فرستاده های خدان برای اینکه ما رو رشد بدن. من خیلی خوشبختم که دو بار خدا این نعمت  و فرصت رو بهم داده تا بتونم در کنارشون رشد کنم.

/انتهای متن/

درج نظر