مشکلات مالی استقلال به بانوان هم سرایت کرد

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال گفت: باشگاه مشکلاتی دارد که خود به خود به بانوان هم سرایت کرده است.

0

سرویس خبر به دخت/

مریم حسن‌زاده درباره برتری 4 بر 3 تیمش مقابل پاس همدان گفت: در ابتدای بازی تعدادی از بازیکنان مان مصدوم شدند به همین دلیل مجبور به تعویض شدیم. بازی خوبی بود اما ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم. نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی هستند به همین فکر می‌کنم با اضافه شدن آنها، هماهنگ‌تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال با بیان اینکه با آغاز هفته اول لیگ مشخص شد استقلال در لیگ برتر شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: تنها کاری که توانستیم انجام دهیم این بود که تعدادی از بازیکنانی را که می‌خواهیم، جذب کنیم. حتی با توجه به مشخص نبودن وضعیت‌مان بعضی از بازیکنان را از دست دادیم و در پست‌هایی مانند دروازه‌بان و هافبک وسط نتوانستیم یارگیری کنیم. بدنسازی نداشتیم و همین موضوع باعث شد در چند مسابقه اول بازیکنان مصدوم شوند.

حسن‌زاده با بیان اینکه هنوز به شرایطی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم، عنوان کرد: با گذشت زمان بهتر می‌شویم. اگر یک هفته لیگ تعطیل شود می‌توانیم به آمادگی لازم برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا توجه باشگاه استقلال به بانوان در شرایط مطلوبی است، گفت: مشکلات مالی در باشگاه وجود دارد و به تیم ما هم سرایت کرده است. از نظر مالی حمایت باشگاه در حد هزینه‌ها است و احتمالا هفته آینده باشگاه به ما پولی خواهد داد، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد. بازیکنان قرارداد دارند و اگر به تیم دیگری می‌رفتند شاید شرایط مالی بهتری داشتند ،اما با توجه به تعصبی که به تیم دارند در کنار هم و استقلال مانده‌اند.

منبع:فارس/انتهای متن/

درج نظر