گردشگران لهستانی از امامزاده هلال آران و بیدگل دیدن کردند

گروه 40 نفره گردشگران لهستان روز یکشنبه در سفر به آران و بیدگل از آستان مقدس امامزاده هلال (ع) دیدن کردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، این گروه متشکل از پزشکان و مهندسان این کشور پس از بازدید از جاذبه های استان یزد به حرم مطهر امامزاده هلال(ع) مشرف شدند و مورد استقبال و پذیرایی خادمان این آستان مقدس قرار گرفتند.
یکی از این گردشگران گفت: بسیار مبهوت معماری بی نظیر، رنگ بندی و زیبایی این امامزاده شدم.
فیلیپ با اشاره به اینکه ایران برخلاف تبلیغات منفی، کشوری بسیار امن است، به خبرنگار ایرنا گفت: اگر بخواهم صادقانه با شما سخن بگویم، مردم لهستان به علت اخبار غیر واقعی که از طریق رسانه ‌های گروهی مبنی بر وجود بحران در منطقه خاورمیانه و ایران منتشر می‌شود، معمولاً برای سفر به ایران نگران هستند.
وی تصریح کرد: در سفری که به ایران داشتم با مردم ارتباط برقرار و از نزدیک مهربانی و مهمانوازی آنان را درک کردم و برایم ثابت شد که ایران کشوری بسیار امن، دارای جاذبه های شگفت انگیز و مردمی بسیار مهمانواز است.
مدیر اجرایی حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل نیز اظهار کرد: روزانه به بطور میانگین 60 گردشگر خارجی از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از این امامزاده بازدید می کنند که بیشتر آنها از کشورهای اروپایی هستند.
سید جواد تکیه با اشاره به بازدید بیش از 12 هزار گردشگر خارجی در 6 ماه نخست امسال از این امامزاده ، افزود: بازدید گردشگران خارجی از این امامزاده امسال رشدی 100 درصدی داشته است که علت آن تبلیغات و برنامه ریزی های گسترده برای رونق گردشگری مذهبی در کشور است.
آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) فرزند بلافصل حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) در آران و بیدگل قرار دارد.
شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در 6 کیلومتری کاشان قرار دارد.

/انتهای متن/

درج نظر