نتایج مسابقه قایم باشک آنلاین اعلام می شود

کمپین آنلاین “قایم ‌باشک” که توسط جمعی از هنرمندان برای مبارزه با آزار جنسی کودکان ایجاد شده است، روز جمعه 31 شهریور به ارائه آثار برتر رسیده به مسابقه در رشته های تصویرگری، کارتونیست و گرافیک و نیز معرفی برگزیده های این آثار می پردازد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا  گروهی از هنرمندان با همکاری یک سازمان مردم نهاد ایرانی کمپینی به نام  قایم باشک آنلاین ایجاد کردند تا ضمن اطلاع ‌رسانی در مورد آزار جنسی کودکان،‌ راه‌های مبارزه و  پیشگیری از آن و راه‌ های نجات قربانی و کمک به خانواده‌ها را  آموزش دهند.

کمپین قایم باشک آنلاین علاوه بر ایجاد کانال تلگرامی و اینستاگرام، چند هفته پیش فراخوان مسابقه ‌ای را داده بود که در آن، از تصویرگران، کارتونیست‌ها و گرافیک ‌کارها خواسته‌ بود با هر چه در دست دارند،‌ طرحی بکشند تا به اطلاع رسانی در این مورد کمک کنند.

کمپین آنلاین قایم ‌باشک، جمعه 31 شهریور در گالری چهار،‌ نمایشگاه آثار برگزیده ارسال شده به مسابقه را افتتاح می کند.

در این نمایشگاه قرار است علاوه بر نمایش 30 اثر برگزیده در رشته های نامبرده، از سه اثر برتر که به داوری کامبیز درم‌ بخش، ‌بزرگمهر حسین ‌پور،‌ کیانوش غریب ‌پور و نیما دهقانی ‌انتخاب شده‌ اند، تقدیر شود. علاوه بر این قرار است از میان آثار ارسال شده تعدادی برای چاپ روی تی‌شرت و کمک به فرهنگ‌ سازی در مورد مقابله با کودک‌آزاری جنسی انتخاب شوند.

/انتهای متن/

درج نظر