عليرضا زود عذر خواهي مي كند

مسابقه "از کودکم یاد گرفتم"

سایت به دخت برای تحکیم هر چه بیشتر روابط بزرگترها و کودکان مسابقه عکس- متنی را تدارک دیده است با عنوان “از کودکم یاد گرفتم”.
مادر عليرضا خندان با عكس متني جالب از پذيرش اشتباه براي ما مي گويد.

0

زنانی که مادر شده اند خوب می دانند با  ورود یک کودک، نه تنها ظاهر زندگی شان تغییر می کند بلکه تربیت کودک باعث تربیت خودشان هم می شود.

مادر عليرضا خندان با دقت در رفتار پسرش ياد گرفته: پذیرش اشتباه سخت است ولی شخصیت انسان رامی سازد واو را قابل احترام می کند.

“علیرضای 5ساله،  این موضوع را به من اموخت که همیشه مسئولیت کارها و تصمیم هایم را به عهده بگیرم. او وقتی کار اشتباهی انجام می دهد و متوجه اشتباه بودن کارش می شود سعی می کند ناراحتی من را به شیوه کودکانه خودش جبران کند؛ با جملاتی مانند : ببخشید، قول می دم دیگه تکرار نکنم.. .با نگاه های پشیمان و کارهای محبت آمیز علیرضا، خشم من فروکش می کند. من هم مثل علیرضاسعی میکنم اشتباهاتم را بدون پیداکردن توجیه وبهانه تراشی بپذیرم واز خیلی عصبانیت هاوبحث ها ی بی جهت در زندگیم جلوگیری کنم.حتما در رفتار کودک شما هم نکته های آموزنده ای هست. پس در مسابقه “از کودکم یاد گرفتم” شرکت کنید. شاید جزو سه برنده اول ما شويد؛ یعنی یک کارت هدیه  به همراه يك سِت مادر و کودک شيك.

/انتهای متن/

 

 

درج نظر