ميثم پشتكار دارد

مسابقه "از کودکم یاد گرفتم"

سایت به دخت برای تحکیم هر چه بیشتر روابط بزرگترها و کودکان مسابقه عکس- متنی را تدارک دیده است با عنوان “از کودکم یاد گرفتم”.
مادر ميثم متولي با عكس متني جالب از تلاش مداوم براي ما مي گويد.

0

زنانی که مادر شده اند خوب می دانند با  ورود یک کودک، نه تنها ظاهر زندگی شان تغییر می کند بلکه تربیت کودک باعث تربیت خودشان هم می شود.

مادر ميثم متولي با دقت در رفتار پسرش ياد گرفته: يك انسان توانمند و پركار هرگز نا اميد نمي شود و زير بار زور هم نمي رود. مستقل شدن و روي پاي خود ايستادن فضيلتي است كه با كار ، آموختن و تمركز به دست مي آيد.

“بعضی مواقع پیش می آيد که ما بزرگترها درمقابل مشکلات زندگی سریع تسلیم می شویم و دیگربراي رسیدن به موفقیت هیچ تلاشی نمی کنیم. اما پسرمن  در دوسالگي تلاش می کند روی پای خودش بايستد؛بارها زمین می خورد ولی بازهم تلاش می کند تا به هدفش برسد. من درمواجه بامشکلات ميثم كوچكم را الگو قراردادم؛ ناامید نمی شوم وبه تلاشم ادامه می دهم تاروی پای خودم بایستم . البته باچاشنی توکل به خدا.

حتما در رفتار کودک شما هم نکته های آموزنده ای هست. پس در مسابقه “از کودکم یاد گرفتم” شرکت کنید. شاید جزو سه برنده اول ما شويد؛ یعنی یک کارت هدیه  به همراه يك سِت مادر و کودک شيك.

/انتهای متن/

درج نظر