محمد طاها با محبت است

مسابقه "از کودکم یاد گرفتم"

سایت به دخت برای تحکیم هر چه بیشتر روابط بزرگترها و کودکان مسابقه عکس- متنی را تدارک دیده است با عنوان “از کودکم یاد گرفتم”.
مادر محمد طاها پور يوسف با عكس- متني جالب از “تمركز و اصرار در خواسته ها” براي ما مي گويد.

0

زنانی که مادر شده اند خوب می دانند با  ورود یک کودک، نه تنها ظاهر زندگی شان تغییر می کند بلکه تربیت کودک باعث تربیت خودشان هم می شود.

مادر محمد طاها با دقت در رفتار پسرش ياد گرفته:  درخواست كردن آدابي دارد.اگر همانطور كه محمد طاهاي 9 ماهه با محبت به سمت مادرش مي رود، خاشعانه و با عشق به سمت خدايي كه از مادرمهربان تر است، برويم حتما درهاي لطفش را به روي ما مي گشايد.

پسرم هر وقت حضور من را بخواهد و کار داشته باشم، مرا بغل می کند و سرش را روی سینه ام‌ می گذارد یا اگر از پشت به من برسد از من می گیرد، می ایستد و گردنم را بغل می کند. اگر ایستاده باشم، دستش را دور پایم حلقه می کند و سرش را مظلومانه به پایم می چسباند تا من همه چیز را رها  کنم و به او برسم. من از حلقه ی دستان کوچک و پر مهر او یاد گرفتم اگر چیزی از خدای مهربانم خواستم  کافی است با تمام محبتم به سمتش بروم و فقط به او نظر داشته باشم؛ حتما مرا در آغوش خواهد گرفت.حتما در رفتار کودک شما هم نکته های آموزنده ای هست. پس در مسابقه “از کودکم یاد گرفتم” شرکت کنید. شاید جزو سه برنده اول ما شويد؛ یعنی یک کارت هدیه  به همراه يك سِت مادر و کودک شيك.

/انتهای متن/

درج نظر