نمایشگاه مشاغل در مدرسه اسلامی «بلکبورن» انگلیس

دبیرستان دخترانه اسلامی «التوحید» در شهر «بلکبورن» انگلیس دیروز، ۱۴ مرداد میزبان نمایشگاه مشاغل با حضور بیش از ۳۰ نفر از تاجران، دانشگاهیان و تولیدکنندگان ابزارهای آموزشی بود.

0
به گزارش به دخت به نقل از ایکنا، به نقل از پایگاه خبری «lancashiretelegraph»، در این نمایشگاه شرکت‌های «رولز رویس» (شرکت خودروسازی)، «میکروسافت»، «وکس روباتیکس» و «ایسمایل استودیو» (شرکت لوازم دندانسازی)، جدیدترین دستاوردهای صنعتی خود را به دانش‌آموزان مسلمان این مدرسه معرفی کردند.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف شامل مهارت‌ها در صنعت علوم و روش‌های پذیرش در دانشگاه‌های «آکسفورد» و «کمبریج» برای دانش‌آموزان مسلمان بخشی از این نمایشگاه بود.

«بشیره پاتل»، مدیر «قراردادهای آینده» در مدرسه التوحید گفت: این نمایشگاه برای دانش‌آموزان این مدرسه بسیار الهام‌بخش است و آن‌ها را با انتخاب‌های شغلی آشنا می‌کند و به دختران جوان مسلمان نشان می‌دهد چگونه آینده شغلی موفقی می‌توانند داشته باشند.
وی با اشاره به حضور نمایندگانی از شرکت‌های دیجیتال در این نمایشگاه افزود:‌ تولیدکنندگان مختلف به ویژه در بخش دیجیتال، گستره‌ای از گزینه‌های شغلی جایگزین را معرفی کردند که در شکل‌بخشیدن به آینده شغلی دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

/انتهای متن/

 
درج نظر