ضرورت آموزش‌های جنسی برای دانش آموزان در برنامه جامع سلامت

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: تربیت جنسی برای دانش آموزان مبتنی بر آموزه‌های دینی در برنامه جامع سلامت ارائه می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن ضیاالدینی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در خصوص توجه به آموزش های جنسی در مدارس کشور عنوان کرد: دانش آموزان باید در این زمینه آموزش های لازم را ببینند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید آگاهی های لازم برای حفاظت از خود را داشته باشند و در این راه از ادبیات متناسب با فرهنگ کشور بهره گرفته شود.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش ها باید مبتنی بر روایات و آموزه‌های دینی باشد، گفت: چنانچه با این شرایط آموزش‌‌ها ارائه شود با آن موافق هستیم.

ضیاالدینی تصریح کرد: اکنون در آموزش و پرورش بحث سلامت دوره نوجوانی به دختران در مدارس شبانه روزی آموخته می شود و نکاتی راجع به سلامتی خود می آموزند.

وی درخصوص ورود این نوع آموزش ها در مدارس عادی بیان کرد: در برنامه درسی جامع آموزش سلامت که به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ارائه دادیم این مطالب را گنجاندیم.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوزه وظایف خود در این مورد وارد عمل شدیم و سایر مراحل به سازمان پژوهش مربوط می شود.

/انتهای متن/

درج نظر