۲۰۰۰ نفر در گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب در بجنورد شرکت می کنند

گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب با حضور 2000 نفر از زنان و مردان و همچنین بسیجیان ناحیه بجنورد با همکاری استانداری خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از راه ساجده، گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب با حضور 2000 نفر از زنان و مردان و همچنین بسیجیان ناحیه بجنورد با همکاری استانداری خراسان شمالی به مناسبت هفته عفاف و حجاب همزمان در سراسر کشور و 80 کشور اسلامی دیگر با حضور خواهران و برادران با عنوان جشن و گردهمایی عفاف و حجاب هرچه باشکوهتر برگزار خواهد ش

روز  21تیر ماه سالروز واقعه مسجد گوهرشاد در سال 1315 است، که یادآور اعتراض زنان عفیفه به کشف حجاب در دوران رژیم سفاک رضاخانی است. در این اعتراض انقلابی زنان، به وضع حجاب در زمان رضاخان مورد حمله ی نیروهای نظامی رژیم باطل رضاخان قرار گرفتند.

با توجه به این مهم با بهره مندی از این فرصت تاریخی و به پاسداشت یاد و خاطره ی شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه ی شهدای عفاف و پاکدامنی این گردهمایی در این روز در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این برنامه در روز چهارشنه 21 تیر96 ساعت 9صبح در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد با محوریت موضوع عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و تاکید بر صیانت خانواده و اهمیت به نقش محوری زنان در امر صیانت خانواده برگزار خواهد شد.
در پایان از تمامی خواهران و برادران بجنوردی دعوت بعمل می آید تا در این برنامه ی باشکوه حضور بهم رسانند.

/انتهای متن/

درج نظر